fallback

Opel представи комбито Astra

Версията Sports Tourer излиза с избор от 3 двигателя, очакват се и два хибрида

Шестото поколение на Opel Astra дебютира през юли тази година, а сега германският производител представи и комби-версията на модела - Sports Tourer . Тя има идентична предна част в новия стил на марката, наречен Vizor, както и матрични LED-фарове, но задницата и размерите на автомобила като цяло са различни.

Дължината, широчината и височината на комбито са съответно 4640, 1860 и 1480 мм, а разстоянието между двете оси достига 2730 мм. То е значително по-голямо от това на хечбека (2675 мм). Що се отнася до багажника, неговият обем варира от 608 до 1634 литра (при предишното поколение този показател беше 540-1630 литра). Хибридната версия е малко по-малко просторна заради батерията, като при нея обемът варира от 548 до 1574 литра.

При всички версии на комбито вратата на багажника може да се отваря и затваря безконтактно - просто човек трябва да постави крака си под задната броня. А версиите без хибридно задвижване също разчитат на функцията Intelli-Space – регулируемо по височина ниво на пода. Тази разработка на Opel осигурява директен достъп до комплекта за ремонт на гуми и комплекта за първа помощ директно от задния ред седалки.

Салонът е оборудван с напълно дигитален кокпит Pure Panel с два 10-инчови дисплея. Въпреки това, някои от функциите все още се управляват с физически бутони. Автомобилът работи с Apple CarPlay и Android Auto, а в оборудването му влизат head-up дисплей, камери за наблюдение във всички посоки, адаптивен круиз-контрол, както и полуавтономна система за шофиране Intelli-Drive 2.0 и функция за разпознаване на пътни знаци.

Подобно на хечбека, Sports Tourer също е базиран на платформата EMP2, която споделя с Peugeot 308 и 308 SW. Така технически Astra вече не е свързана с концерна General Motors. С преминаването към новата архитектура се е увеличила и твърдостта на каросерията.

Двигателите са идентични с тези на стандартния модел. Бензиновите варианти получават 1,2-литров турбо-мотор със 110 и 130 к.с., а 1,5-литровият турбо-дизел развива 130 к.с. Предаването е само предно, като стандартната 6-степенна механична скоростна кутия може да бъде заменена с 8-степенен автомат (не се предлага за варианта със 110 к.с.).

На по-късен етап ще излязат два хибрида, които ще комбинират 1,6-литров бензинов турбо-двигател с 4 цилиндъра и електромотор. Съвкупната мощност е 180 и 225 к.с., а батерията с капацитет 12,4 кВт/ч ще осигурява пробег от около 60 км.

Още снимки на комбито Opel Astra - вижте в галерията:

Снимки: Opel

fallback
  • #10
    ron burgundy ( преди 2 години )
    Тия двигатели като фуражомелки да си ги карат...50 бона за 130 спъната кобила не давам. Проблема е , че за в бъдеще няма да правят мощни двигатели а само прахосмукачки на високи цени. Имам Астра комби 2012, 160 кс турбо дизел - отличен баланс и тяга а и прилични екстри. Новите модели са мъка, мъка и пак мъка.
  • #9
    Пияница мистик ( преди 2 години )
    На външен вид е много красива кола, само дето 50х.лв. хем не мога да си позволя, хем и да можех не бих ги дал.
  • #8
    анонимен ( преди 2 години )
    Със сигурност не ни харесва на нас - феновете на марката, че вече практически има Пеж-а с емблеми на Опел, ама който и да беше новият собственик, нямаше да направи нещо различно. Веднъж като фалираш, вече не определяш сам съдбата си. Иначе имам предходния модел Астра К комби от 2017, на който най-голямото му предимство, че се предлагаше с нормални 4-цил. двигатели. Аз също съм противник на 3-цилиндровата "бяла кухненска техника"!
  • #7
    анонимен ( преди 2 години )
    Визия добра, но под капака е същатата трагедия както и при френските им братя. Нещо с повече коне - само хибрид. Но и там когато батерията е празна и остане само 1.6 180кс бензин, колата седи спъната. Мене поне не (ме) грабва.
  • #6
    анонимен ( преди 2 години )
    Не е зле, но не са хич евтини и те
  • #5
    анонимен ( преди 2 години )
    Нещо много ръбати са станали
  • #4
    анонимен ( преди 2 години )
    Работата с турбо бензините е същата, както когато започнаха да идват турбо дизелите. Как вървят колкото двигател с 20-30 коня отгоре. Просто благодарение на турбото ползваш 20-30 коня повече в нормални обороти спрямо атмосферката. Конските сили са директно пропорционални на обороти умножени по въртящ момент. Т.е. при същите обороти ако имаш х2 въртящ имаш почти х2 мощност. А турбо бензин срещу турбо дизел при равни коне бензина понася да се кара дори при по-ниски обороти отколкото нафтата.
  • #3
    До 3 ( преди 2 години )
    Личен опит 1.4 турбо 140 коня отвява 2.0 атмосферен 140 коня като стой та гледай. Плюс че разхода е с 2 литра надолу при еднакъв стил на каране.
  • #2
    До bg ( преди 2 години )
    Защо мислиш че няма да отлепи с 1,2 мотора? Ти изобщо карал ли си турбомотор качвал ли си се на такава кола? Повярвай ми че колата с тоя мотор ще си върви нормално виж съвсем друга е работата с живота на този агрегат който ще бъде еднодневка може би 150000 максимум 200000км ще му е живота. Също така не мисля че хора които ще товарят цели семейства много багаж колелета и така нататък ще купят колата точно с този мотор а не с някой друг по мощен. Иначе и на мен колата много ми харесва
  • #1
    bg ( преди 2 години )
    Доста добре изглежда. Има нужда от комбита за семейства с деца и практикуващи спорт и активности сред природата.Само не знам като натоваря колата с 2 деца, багаж, евентуално багажник за ски или колелета отгоре този двигател 1,2 дали ще отлепи...
fallback
Последни