fallback

Как "опитните" шофьори обезшумяват гумите на колата

Тазгодишният сезон създаде някои нови тенденции в тази област

Сезонът за смяна на гуми е в разгара си и по този повод решихме да ви разкажем за един спорен трик, измислен от руските шофьори, с цел за да плащат по-малко и да получават повече. Що се отнася до генерирането на такива трикове, то руснаците са с едни гърди пред останалите - натриват гумите със сода, балансират ги с помощта на оловни топчета от риболовния магазин и още куп други полезни и в повечето случаи безполезни трикове, които вече се превръщат в традиция.

Сега, монтажът на гуми-2021 донесе нови тенденции в тази област. Някои "печени" руски шофьори по някаква причина поставят обикновена изолационна пяна в кухината на гумата, която първоначално е предназначена за изолация на подове. Тези "разбирачи" мажат с нея гумите обилно, по цялата площ отвътре, без да пестят и изглеждат много, много доволни от идеята си. Какво всъщност цели тази операция?

Отговорът, както винаги, звучи доста просто. Модерните автомобили, дори и да са от клас премиум, биха могли да бъдат по-тихи. Не всеки има финансовата възможност да направи допълнителна шумоизолация на салона или да си купи от най-скъпите гуми, разбира се, така че руските "профита" измислиха нов начин да направят колата по-тиха и по-приятна. Пяната в гумата е точно за това.

Факт е, че шумът от гумите "пробива" фабричната шумо- и вибрационна изолация и за да неутрализират това, руските шофьори използват този трик: вместо да купуват скъпа гума от известни марки, които вече са с доста подобрена звукоизолация, те сами залепват въпросната пяна върху по-бюджетни гуми. Този трик позволява, макар и незначително, но все пак да се намали тътенът от гумите в интериора.

Колко силен е ефектът? Не толкова, но не всички смятат така. Има обаче и недостатъци, които са далеч повече от плюсовете. Такова решение се отразява на балансирането, тъй като тази изолация тежи, така че след такава интервенция тандемът гума и джанта става неподатлив на баланс. Да не говорим, че въпросната пяна се премахва от гумата изключително трудно.

fallback
  • #17
    Ужас ( преди 2 години )
    Как може за напишете такава статия? Нали ще я прочете някое хлапе пресен шофьор и ще подложи себе си и куп други хора по пътя на риск???
  • #16
    Илиева ( преди 2 години )
    По-*** и безмислена статия отдавна не бях чела.
  • #15
    Глупости ( преди 2 години )
    Глупостите ви край нямат! Пияни ли ги пишете тия небивалици? Ватенка ще тръгне да си обезумява гумите...
  • #14
    анонимен ( преди 2 години )
    И на електрическите коли гумите имат сложена шумоизолация отвътре :)
  • #13
    Ноки ( преди 2 години )
    Някой разбра ли нещо от статията?
  • #12
    Развийш ли ( преди 2 години )
    Ама те руските шафьори от Москвич праят Мерцедес ва по пеканите
  • #11
    Бате бате ( преди 2 години )
    Този сайт най-добре е да бъде закрит!
  • #10
    Алооооооуууу .... ( преди 2 години )
    Хюстън вика гражданското общество в БГ!Що не пробвате да потърсите отговорност на тези дето ви строят магистралите за 5 млн на км да ви кажат що колите ви друсат, а не дали гумите са шумни?За един прЕятел питам....
  • #9
    анонимен ( преди 2 години )
    Сега, наистина в модерните гуми висок клас има шумоизолация ! Но тя е дунапрен ! Ако разлееш пяна ,силикон или нещо подобно вътре в гумата, да перфектно би било но не можеш да направиш баланса защото се разлива неравномерно, и все едно имаш топка в едната част на гумата!
  • #8
    Онзи ( преди 2 години )
    Това може да го измислили само високо интелигентен индивид!
fallback
Последни