fallback

Скъпо и ненужно - удоволствието от автомобилите намалява

Собствениците на нови коли са все по-разочаровани от покупката си

Разликата между масовите и премиум-автомобилите намалява и собствениците на последните са все по-разочаровани. Това разкри проучване, проведено от американския индекс за удовлетвореност на клиентите (ACSI, American Customer Satisfaction Index).

Изследването показва, че индексът на удовлетвореност на клиентите за новите автомобили е намалял от средно 82 процента от 100 бройки до 78 процента от 100. Най-често собствениците са доволни от автомобили на марките Honda (82%), Subaru, BMW и Lexus (по 81%).

Оценка на удовлетвореност при масовите марки в проценти:

1. Honda (82) 2. Subaru (81) 3. Ram (80) 4. Hyundai (79) 5. Mazda (79) 6. Toyota (79) 7. Dodge (78) 8. Ford (78) 9. GMC (78) 10. Nissan (78) 11. Buick (77) 12. Kia (77) 13. Volkswagen (77) 14. Chevrolet (76) 15. Jeep (76) 16. Mitsubishi (71) 17. Chrysler (70)

Оценка на удовлетвореност при премиум-брандовете в проценти:

1. BMW (81) 2. Lexus (81) 3. Audi (80) 4. Tesla (80) 5. Mercedes-Benz (78) 6. Cadillac (77) 7. Volvo (77) 8. Acura (76) 9. Lincoln (76) 10. Infiniti (75)

В сравнение с миналата година, Honda, Subaru и BMW увеличават резултата си с 4%, докато Lexus - с 1%. При Chrysler се отчитат спад от 4%, а при Mitsubishi – с рекордните 8%.

„През последните няколко години превъзходството на луксозните автомобили над автомобилите за масовия пазар намалява. В момента разликата почти не съществува. По отношение на стил и лукс първокласните автомобили все още имат предимство, но ако премахнете някои "крещяши" системи, те изглеждат като масови автомобили“, казва Дейвид ван Амбург, управляващ директор на ACSI.

По време на проучването са анкетирани общо 4888 шофьори, които са избрани на случаен принцип. Собствениците на автомобили от масовия сегмент дават най-високи оценки за безопасност, надеждност, шофиране, външен вид, комфорт и интериор. Тези автомобили получават най-малко точки в категориите "Гаранция", "Икономика" и "Технология".

Що се отнася до премиум сегмента, собствениците на тези автомобили са най-доволни от комфорта, интериора, безопасността и външния дизайн. Най-често недоволството е породено от „лакомията“ на двигателите.

fallback
  • #18
    Пропов ( преди 2 години )
    Хахаха, по какво една Фиеста или Голф са равни на БМВ 1 или Мерц. А клас?!
  • #17
    СССР ( преди 2 години )
    Стига сте пробутвали американски трагедии, нашите ни стигат за 12 поколения...
  • #16
    анонимен ( преди 2 години )
    Разлика между масовия и премиум сегмента си има и винаги ще има. Чисто обективно мога да сравня двата ми автомобила- Авенсис 2017 и Лексус IS300h 2020 (т.е. не голяма разлика във възрастта)- Лексусът превъзхожда във всяко отношение- невъобразимо тих, страшно комфортно окачване, много по-меки и същевременно стабилни седалки. Аудио като в концертна зала, НИЩО по таблото не тропа или скърца (Авенсисът си има поскръцвания от нов). И т.н. Струва си всеки цент и не, не е "просто Тойота". Факт.
  • #15
    Нанекомудедова ( преди 2 години )
    10 години съм бил в този бранш, що нови email съм направил и сменил за да имат висока оценка......ме истина
  • #14
    Нанекомудедова ( преди 2 години )
    10 години съм бил в този бранш, що нови email съм направил и сменил за да имат висока оценка......ме истина
  • #13
    Киро ( преди 2 години )
    Подвеждаща статистика, ако питаш някой "има ли нещо, което не ти харесва и можеше да е по-добре" познайте колко от всички ще кажат "има, имааа". Всъщност вижда се колко.
  • #12
    край ( преди 2 години )
    Удоволствието от шофирането е първично. Това е удоволствие, че нещо управляваш и ти се подчинява пък е мощно и бързо. Колкото по-първичен си толкова повече ти се кара. Колкото по-малко неща управляваш в живота толкова повече ти се управлява кола. Шофьорите не са прочути като много умни. Да натискаш педа,.,лите и да въртиш геврека не е спорт за 99.99999999999999999999%. от хората. Шофирането създава едно измамно самочувствие на превозъходство особено ако колата е скъпа и мощна. Също и ако е висок ...
  • #11
    анонимен ( преди 2 години )
    Почти нямаро разлика между премиум и бюджетна кола ха ха, само в седалката на Мерцедес има повече електроника и функции отколкото в цяла Тойота Корола примерно. Не пишете смешки.
  • #10
    анонимен ( преди 2 години )
    дори не сте тествали електрички, ваш проблем си е
  • #9
    Обективно ( преди 2 години )
    статията е толкова ***, че не казва почти нищо освен През последните няколко години превъзходството на луксозните автомобили над автомобилите за масовия пазар намалява. В момента разликата почти не съществува. Това сега не знам как да го тълкувам, като песимист или като оптимист?
fallback
Последни