IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Mazda представи нов кросоувър

CX-50 не заменя CX-5, а се настанява над него в гамата на марката

Японският производител Mazda представи нов кросоувър, който засега ще се предлага само на пазара в Северна Америка. Това се казва CX-50 и не заема мястото на познатия CX-5, който наскоро претърпя модернизация и ще се задържи на конвейера още няколко години.


Mazda CX-50


Като размери CX-50 е малко по-голям от CX-5 (точните размери все още не са обявени), а маркетолозите на Mazda го позиционират като „по-офроуд“ модел, предназначен за любителите на излети сред природата. Кросоувърът е построен на платформа с напречно разположение на двигателя и предно предаване, въпреки че в случая трансмисията i-Activ AWD със съединител на задните колела вече е стандартна.

Дизайнът на CX-50 е подчинен на корпоративния стил Kodo, на който Mazda залага през последното десетилетие, като това се подчертава от дългия и плосък преден капак. Новият кросоувър получава допълнителни елементи от черна пластмаса, а релсите на покрива са предназначени за допълнителен товар. Срещу доплащане се предлагат и матови стикери на каросерията.


Mazda CX-50


Освен това, Mazda CX-50 е първият модел на компанията, който разполага с цял панорамен покрив вместо малък люк. Интериорът е направен в духа на другите нови модели на японската марка, като се залага на намален брой бутони и широкоекранна мултимедийна система.

В началото на продажбите Mazda CX-50 ще се предлага с два двигателя за избор - атмосферен Skyactiv-G 2.5 и неговата версия с турбокомпресор. Мощността им все още не е обявен, но на CX-5 за американския пазар тези мотори произвеждат 190 и 230 к.с. съответно. Всички автомобили ще имат шестстепенен „автомат", а системата Mi-Drive осигурява няколко режима на шофиране, включително „Спорт“ при турбо-версията.

Още снимки на новия кросоувър - вижте в галерията:

На по-късен етап ще се появят и поне две хибридни модификации. Нэовата CX-50 ще се произвежда в съвместното предприятие Mazda-Toyota в Алабама редом с компактния SUV на Toyota - Corolla Cross.

Снимки: Mazda

0 от 500
  • #6
    3 rate up comment 0 rate down comment
    333 ( преди 2 години )
    За външен вид - шестица. За по-големите размери - шестица.Обаче за скоростната кутия и за двигателите - тройки. Маздите все още са хубави и по-здрави от много конглокенти. Карам мазди от доста години. С тези двигатели обаче ме губят. Съжалявам. Някой долу казва "бавно и спокойно" шофиране. Бавно и спокойно? От офроудъри? :))))
  • #5
    2 rate up comment 3 rate down comment
    До 2 ( преди 2 години )
    Някой ще ти издаде ли, че колата е направена за дълги бавни преходи и нито и трябват 300 коня, нито ел. двигател и върши работа!?
  • #4
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Баце ( преди 2 години )
    Невероятно Изглежда (без багажника от горе)Карам такава от 2017.и пак ще си вземаПо долу говорите говорите... Пък като се появя на пътя и се заглеждате. Айде сега... :)
  • #3
    6 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Багажникът на покрива е супер и наподобява самоделките на кумшиите.
  • #2
    1 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    до 3Да това си плаче на едно турбо 1,4 литра
  • #1
    11 rate up comment 5 rate down comment
    лудогорец9 ( преди 2 години )
    направо е супер