fallback

Тайните на Mercedes-AMG - 4,0-литров V8 с двойно турбо

Този двигател всъщност представлява сбор от два 4-цилиндрови мотора

Проблемите, свързани с намаляването на вредните емисии, засягат и спортните модели, които, въпреки нуждите и очакванията на обществото, не могат да избягат от прогресивната електрификация. Затова и компании като Mercedes-AMG, който са прекарали последните си две десетилетия в изграждането на високопроизводителни агрегати, търсят начини за отърваване от своите мощни, но и твърде замърсяващи V6, V8 и други V12.

Преди да премине към електрификация фирмата от Афалтербах разработи нов V8 двигател (известен с кодовите имена M176, M177 и M178). Всъщност, той представлява сбор от два 4-цилиндрови мотора M133, който е използван в предпоследните поколения на моделите A 45, CLA 45 и GLA 45. Днес този агрегат е еволюирал и вече се кацва M139, като предлага рекордно съотношение на мощност към работен обем – 210 к.с. на литър.

Тайните на 4,0-литровия V8 на AMG (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #4
    анонимен ( преди 3 години )
    #4 пРеател това е бензинов двигател...вземи чети малко!Къв комънтейл те гони...
  • #3
    анонимен ( преди 3 години )
    Впръскването било между 100 и 200бара .Смях в залата.Ми то на старите предкамерни дизели е по-високо,бе Петьо!При Комън рейл системите е над 1700бара.Вземи чети малко и не пиши г.л.у.п.о.с.ти е прЕАтел!
  • #2
    анонимен ( преди 3 години )
    От ВАГ-аджийска медия какво друго очакваш?
  • #1
    nik.sana ( преди 3 години )
    Аутомедия, скъпи нека.дърници - научете се да пишете правилно и правете разлика между КОЙТО и КОИТО - това се учи още в първи клас!!!
fallback
Последни