fallback

BMW X3 M изпревари X5 M по мощност

Кросоувърът получи пакет от подобрения от студиото Manhart

Топ-версията на BMW X3 M – Competition, получи пакет от подобрения от германското тунинга-ателие Manhart Performance. Компанията прилага вече доказаната формула, като увеличава увеличи мощността на двигателя, понижава окачването, актуализира аеродинамичния пакет и поставя 22-цолови джанти Alpina.

Стандартното BMW X3 M Competition е оборудвано с 3,0-литров редови двигател с 6 цилиндъра (S58), който развива 510 к.с. и 600 Нм въртящ момент. При Manhart MHX3 600 това агрегат получава контролен блок MHtronik Powerbox и произвежда 635 к.с. и 785 Нм. Като алтернатива, оригиналната програма на ECU може да бъде оптимизирана, но мощността ще бъде по-ниска.

Налични са и няколко опции за изпускателна система на MHX3 600. Основната е от неръждаема стомана с възможност за управление на клапаните, като тя може да бъде допълнена със спортна тръба с 300-клетъчен катализатор. Достъпна е и състезателна система, но тя не е позволена за използване по пътищата в Германия.

Шасито също е адаптирано към увеличената мощност. Стандартните амортисьори са прекалибрирани, а пружините са заменени с по-твърди и по-къси, производство на H&R. Новият аеродинамичен комплект е изработен от модерен кован карбон, като включва преден сплитер, заден дифузьор, вложки за брони и корпуси на странични огледала.

В Manhart планират да постоят само 10 бройки от MHX3 600, като първата остава за ателието, а втората е готова и обявена за продажба. Цената е 118 900 евро, докато стандартното X3 M Competition в Германия струва 97 600 евро

Още снимки на модернизирания кросоувър - вижте в галерията:

Снимки: Manhart

fallback
  • #5
    анонимен ( преди 2 години )
    Би трябвало семейният им ван да е с най-много мощност - той олицетворява марката на немските бюргери.
  • #4
    анонимен ( преди 2 години )
    Има и по-голяма глупост от състезателен джип - състезателен електрически джип. Караш 100 км. с 180 и спираш.
  • #3
    анонимен ( преди 2 години )
    Най-голямата глупост в автомобилостроенето. Състезателен SUV. Тоест нито е състезателен автомобил, нито е джип. Единственото му предназначение е да е скъп и да бръмчи, че да се кефят собствениците когато ходят до супермаркета.
  • #2
    анонимен ( преди 2 години )
    Супер новина! Преместих се го от левия в десния.
  • #1
    ivelin.u ( преди 2 години )
    Стига копи пеист при преводите. Този буламач не може да се чете.
fallback
Последни