fallback

Kia Sportage получи всъдеходна версия

Модификацията X-Pro разполага с 4 режима на движение

Петото поколение на Kia Sportage направи своя дебют в Корея и Европа, но едва сега достига и на пазара в САЩ. Там кросоувърът ще се предлага с напълно различна гама двигатели, в два варианта задвижване, както и във версия за офроуд с гуми B.F. Goodrich и режим за движение по тежък терен.

Като екстериор и интериор всъдеходната Kia Sportage почти напълно повтаря оригиналния модел, но има и някои особености. Например, на асиметричната конзола има масивен скоростен лост в стила на дросел на самолет, докато стандартния кросоувър е с въртяща шайба. Идеята на производителя е модификацията X-Pro да бъде аналог на Wilderness на Subaru и TrailSport на Honda и затова тя получава стандартно задвижване на всички колела, лесно миеща се тапицерия на седалките от синтетична кожа SynTex и специално оборудване.

Версията Sportage X-Pro е оборудвана с LED-фарове за мъгла (прожекционните LED-фарове са опция), отопляемо предно стъкло, предни вентилирани седалки (за ниво на оборудване X-Pro Prestige) и превключвател Terrain Mode с четири предварително зададени програми - Normal, Sport , Smart и Snow.

Джантите са матово черни, 17-цолови с гуми за офроуд B.F. Goodrich. За тази модификация се предлага само един двигател – 2,5-литров атмосферен със 190 к.с., който е съчетан със 8-степенна автоматична скоростна кутия. Както стана дума, задвижването е към четирите колела с междуосие диференциал и електро-хидравлична муфа. Пътният просвет е с 38 мм повече от този на стандартния модел.

Списъкът с оборудване включва мултимедийна система с Android Auto, Apple CarPlay, Amazon Alexa и Google Assistant, безжично зареждане на смартфон, музика Harman Kardon, както и система за дистанционно управление на автомобила чрез приложението Kia Access.

Още снимки на всъдеходния Sportage - вижте в галерията:

В списъка с електронни асистенти влизат круиз-контрол, който използва навигационни данни, система за безопасно отваряне на вратите, наблюдение на мъртви зони за избягване на сблъсък, асистент за движение по магистралата и много други.

Снимки: Kia

fallback
  • #5
    Водолей ( преди 2 години )
    Не харесвам на КИА СПОРТИЧ КЪДЕТО СА СЕГА МИГАЧИТЕ И НА ПРЕДИШНАТА ВЕРСИЯ
  • #4
    ми... ( преди 2 години )
    немският дизайнер Петер Шрайер ги остави и киа пак се превърна в чи-киа!
  • #3
    край ( преди 2 години )
    е те това е самоцелно разкривен дизаин.
  • #2
    джъст -А- мен ( преди 2 години )
    Не мога да се отърва от тягостното чувство, че този определено грозен външен дизайн е заимствал с пълни шепи предния фронт на автомобила от дъртото и старо Пежо-404 от края на 60-те години на отдавна изминалия минал 20-ти век...
  • #1
    //// ( преди 2 години )
    С тия брони и електро-механична муфа е само за тежък оффроад.
fallback
Последни