fallback

Tesla срещу Volkswagen – има ли истинска битка на пазара?

Разликата между двата производителя в продажбите на електрическите модели все още е голяма

В последно време все повече експерти твърдят, че Volkswagen Group ще настигне и дори изпревари Tesla, за да се превърне в най-големият производител на електромобили. Германският концерн разполага с голям брой марки и заводи, а също така и с няколко платформи за модели на ток, които ще му позволи да се превърне в лидер на пазара.

Какво обаче е положението към момента? За първите 9 месеца от годината Tesla отчете 241 300 продажби, докато резултатът на VW Group при електромобилите е 122 110 единици. Данните от предходни периоди също показват, че компанията на Илон Мъск все още има сериозна преднина, като резултатите на двата производителя никога не са близки.

Сега разликата между Tesla и VW Group е 51%, а през второто тримесечие е била още по-голяма – 55%. За 2020 година тя е средно около 33%, което явно показва, че скоро няма да има промяна на върха. Продажбите и на двата производителя растат, като по-ясна представа за тенденцията ще има в края на тази година и през първата половина на 2022.

Затова и експерти посочват, че все още е рано да се твърди, как някой ще отнеме позицията на Tesla като лидер по производство и продажба на електромобили. Още повече, че съвсем скоро ще заработи и заводът на компанията в Европа, на който Мъск и хората му разчитат.

Снимка: Carscoops

fallback
  • #10
    анонимен ( преди 2 години )
    Интериорните компоненти и доставчици са френски Ауфи ползват седалки Форека собственост на пежо.Толко по темата кой кво ползва всички фв са с немски седалки.
  • #9
    До 10 ( преди 2 години )
    Само да вметна, че корейците не са наели немски дизайнери от VW, а немски дизайнери от BMW. Освен това започнаха да правят ел. коли много преди VW.
  • #8
    анонимен ( преди 2 години )
    Не знам защо толкова се подценява японското автомобилостроене.А ми да ви кажа в двата най големи пазара Китай и Сащ Тойота са лидери били изостанали?И кое им е изостаналото Тойота имат хибриди на всичките си модели както и Хонда.Японците са лидери при батериите и микроелектеониката а там немци няма какви немци какви 5 лева ако не са немските служби да купуват тези Ид3,4 никой няма да ги купи
  • #7
    анонимен ( преди 2 години )
    фолскваген и тойта се състезават за първото място от много отдавна, затова така, не че е трудно човек да се сети, че тесла ще е номер едно скоро
  • #6
    анонимен ( преди 2 години )
    аз просто не разбирам, защо всяко сравнение е все с ФВ? Вие от редакцията е ясно, че сте луди фенове, и за вас света почва и свършва с ФВ и прозиводните му. Обаче, ФВ не е каквато и да е мярка за каквото и да е, освен в Аут(к)омедия. Не съм разбрарл / чул нито Пежо, Рено или корейцита да искат да се мерят с тях. Борбата е в отделните класове да се предложи нещо по-добро, но и там мярката не е ФВ.
  • #5
    анонимен ( преди 2 години )
    хаха, изпуснал съм думата фалит
  • #4
    анонимен ( преди 2 години )
    ако нечие автомобилостроене отива към то това е японското, и го казвам като човек, който кара само японски коли от много отдавна, но след като са толкова изключително зле нищо не може да се направи; точно фолскваген с дийс начело имат много големи шансове
  • #3
    анонимен ( преди 2 години )
    и двамата пишете дивотиии, немците от 20 години инвестират милиарди в мрежата си, в нови технологии, в зелени мощности, то бива, бива, ама как пък никога нищо не сте разбрали?????
  • #2
    До 1 ( преди 2 години )
    Пиши простотии и предразсъдъци а така със сигурност Германия цели с електрификация да затрие автомобилостроенето си и завода на Тесла до Берлин окончателно ще довърши немското автомобилостроене така както Тесла ще фалира..
  • #1
    край ( преди 2 години )
    Една от целите на електрификацията на колите е да се удари по немското автомобилостроене. Почна се с дизелгейт. Колите стават компютри на колела, а точно там германците хич ги няма. В Европа по инерция купуват немско обаче истината е че съвсем скоро ще разберат че ако искат ел. кола трябва да си вземат американска или корейска или даже китайска но не и немска. Германците нямат батерия а това е 50 + от ел. колата.
fallback
Последни