Както и много други индустрии, автомобилната оперира на цикли. Всички компании от бранша са опитвали повече или по-малко комплицирани цикли, със застаряваща гама и спад на продажбите, след което увеличават значително продажбите с нови модели, които са доста повече напаснати към актуалните тенденции. Но независимо дали планът (и реакциите на клиентите) за даден модел е да се задържи по-кратко или по-дълго на сцената, почти винаги започва разработката по негов фейслифт или наследник още с пускането му на пазара.
При Peugeot, от 2013 година насам и с лансирането на второто поколение 308, трудно може да се забележи и малка сянка върху почти перфектното бъдеще на компанията, благодарение на отличните резултати на флагманските продукти, като лансирането на 3008 през 2016 година или новите поколения на Peugeot 208 и 2008. Като добавим приятния дизайн на актуалните коли на "лъвчетата" и редицата разумни решения, компанията е сред най-атрактивните на пазара в момента.
Но, както вече споменахме, става въпрос за цикли и затрудненията пред Peugeot биха били в поддържането на динамиката. Но френската компания активно работи по наследници и нови поколения на актуалните си модели и вече има ясен план какво ще лансира през следващите 5 години. Извън обновленията на актуални машини, може да очакваме и някои напълно нови неща.
В колоните на таблицата са описани както следва: модел, вид, пазарен сегмент, година, платформа и вътрешен код
Първи на ход, още през следващата година са обновленията на 508 (и седана, и комбито), минивана Rifter и лекотоварния Boxer. И докато първите два модела ще са на познатата платформа EMP2, то работният бус ще е на архитектурата X2 на Fiat. По-интересното предложение за 2022 година е лансирането на нов модел 308 "SUV", който ще е или дериват на популярния модел или комби с приключенски елементи и (евентуално) повишен клирънс.
През 2023 година се очаква ударно обновление на гамата като на пазара ще бъдат лансирани новите поколения на кросоувърите 3008 и 5008. Някъде покрай тяхното пазарно представяне ще бъдат представени и масивните фейслифтове на компактния хечбек 208 и миникросоувъра 2008, които може би отново ще бъдат с конвенционални и електрически варианти. През същата година ще има и изцяло ново, изцяло електрическо предложение, в лицето на е-308.
И докато 2024 явно ще бъде година за почивка, то през 2025 година на свой ред 308 ще мине през мащабно обновление, а заедно с него ще бъде лансиран и ултракомпактен електрически кросоувър, който засега носи името e-1008. Най-накрая, през 2026 година се очакват новите поколения 208 и 2008, като засега се знае, че те ще са на архитектурата на Stellantis STLA Small, която ще е преработена версия на настоящата СМР1.