fallback

Как се пести гориво с хибриден автомобил?

9 съвета от експерти, които помагат за подобряване на стила на шофиране

Хибридните автомобили стават все по-популярни, като на пазара се предлагат няколко различни вида. Тяхната ефективност на пътя зависи най-вече от технологията ,която използват. Важен е обаче и стилът на шофиране, който също много помага за намаляване на разхода на гориво.

Италианските експерти от Motor1 посочиха кои са основните техники, които човекът зад волана трябва да използва при управлението на хибриден модел. В случая е избран класически хибрид, който беше и първият, появил се на пазара. За целта е използвано Suzuki Swace Hybrid, задвижвано от комбинация от 1,8-литров бензинов двигател, работещ по цикъла на Аткинсън и електромотор. Съвкупната мощност на системата е 122 к.с.

Как се пести гориво с хибриден модел (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #15
    анонимен ( преди 3 години )
    Много "експертно". Някой да ми подскаже извън точките 4-та и 6-та, коя от останалите не важи за автомобили с ДВГ. Тези двете са единствените отнасящи се специфично за хибридите системи.
  • #14
    анонимен ( преди 3 години )
    Стига бе, това сузуки е копие на служебната ми тойота корола, ***
  • #13
    анонимен ( преди 3 години )
    За плавното спиране е вярно, но не и за потеглянето. Специално за пълните хибриди на Тойота-Лексус е валидно обратното, рязко потегляне и достигане не круиз-скоростта, която да се поддържа с puls and glide техникта. Така постигам лично аз на Lexus IS300h с 1,74т тегло реален разход от под 5л в града
  • #12
    Аурис хибрид ( преди 3 години )
    Хибрида има не малко мощност. Винаги може да върти гуми и да има летящ старт на светофар. Просто самия автомобил те предразполага да караш в нормалните скорости.
  • #11
    анонимен ( преди 3 години )
    Най-добре се пести, като не си я купуваш.
  • #10
    анонимен ( преди 3 години )
    Най-добрата икономия е да караш само когато има причина за това, останалото са глупости и лигавщина.
  • #9
    VAYK ( преди 3 години )
    И аз знам от форума на Тойота, че по бързото ускорение в началото е за предпочитане, защото работи електродвигателя заедно с ДВГ то, разделят си енергията а след това ако се задържи равномерна скорост се движиш само на батерия!
  • #8
    НКК ( преди 3 години )
    Като чета написаното найдобре е да вържа едно въже за колата и да я тегля, тогава никакъв разход. То както е написано след два месеца шофиране на очен лекар заради взирането в дисплея при условие че не си се размазал в някое дърво или камион.
  • #7
    анонимен ( преди 3 години )
    Ясно: освен с гуми, напомпани до 3 атмосфери, изключена клима, само в града и само по наклонен надолу терен с включен на макс регенеративен режим, по никакъв друг начин не трябва да се шофира. А да (забравих): и с поглед постоянно вперен в "телевизора", за да се притесняваш връща ли енергия или не и трябва да слезеш да буташ, за да връща още повече... :-(
  • #6
    Хибрид ( преди 3 години )
    Икономията на гориво е като да се изпикаеш в панталините с цел да се стоплиш.
fallback
Последни