fallback

Audi RS Q8 изглежда като създаден за магистрала

Вижте как се справя големият SUV на участък без ограничения на скоростта (ВИДЕО)

Мнозина считат комбито Audi RS6 Avant е един от най-привлекателните семейни автомобили на пазара, но ако все пак настоявате за SUV-модел от същата марка, той най-добре е да погледнете към RS Q8.

Този модел се счита за братовчед на Lamborghini Urus, но дизайнът му не е толкова противоречим, като едновременно с това предлага впечатляваща производителност. Доказателство за това е ново видео в AutoTopNL, който показва как се представя SUV-моделът на участък от магистрала в Германия, където няма ограничение на мощността.

Задвижването на Audi RS Q8 става с 4.0-литров V8 двигател с двойно турбо, който развива 592 к.с. Моторът е съчетан с 8-степенна скоростна кутия с двоен съединител и система за задвижване на четирите колела, като това позволява ускорение от 0 до 100 км/ч за 3,8 секунди. Факт е, че има и по-бързи SUV-модели, но дали някой наистина се нуждае от тях?

Стандартно RS Q8 е с електронен ограничител на скоростта, но от Audi са готови да го преместят на 305 км/ч, ако клиентът си купи въглеродно-керамични спирачки. Автомобилът във видеото очевидно е подложен на тази процедура, защото вдига 300 км/ч. Това, което е по-впечатляващо обаче, е неговата стабилност при подобни скорости, както и лекотата на управление.

Снимка и видео: AutoTopNL

fallback
  • #6
    audi ( преди 3 години )
    И аз карам Ауди! Не питайте какво
  • #5
    Радев ( преди 3 години )
    Истински звяр! Сигурно доставя огромно удоволствие да седне човек зад волана и да натисне газта...
  • #4
    анонимен ( преди 3 години )
    Аз ви го казах и преди, след 2015г. СУВ моделите на БМВ,Мерцедес и Ауди вече не са направени на плаформата на леките им коли с повдигнато окачване а вече са проектирани от нулата да бъдат СУВ, това ги направи перфектни за асфалт, по нищо не отстъпващи на леките коли и същевременно им подобри офроуд възможностите, като им вдигнеш окачването в офроуд режим, защото са с въздушно окачване и като им сложиш рошави гуми се справят доста добре на черените пътища. А на магистрала сами си лягат ниско.
  • #3
    //// ( преди 3 години )
    Е как да върви? Нормално си върви, като кола от 21 век специално проектирана и произведена за това.
  • #2
    Владо ( преди 3 години )
    Не знаех, че на немските магистрали има огрничение на мощността...Седлови влекачи там нямат ли?Че то и съвременните автобуси са с по 400-500 к.с.
  • #1
    анонимен ( преди 3 години )
    То да крафрш от Polestar не е постижение
fallback
Последни