fallback

Tesla Model 3 едва не стана бестселър в Германия

През септември разликата между електромобила и лидера VW Golf е 58 продажби

Електрическият Tesla Model 3 за малко не успя да стане най-продаваният автомобил на пазара в Германия през септември, като отстъпи единствено на лидера Volkswagen Golf. Разликата между първия и втория в класирането е минимална - само 58 бройки.

През деветия месец на годината жителите на Германия са купили 6886 бройки от VW Golf, което му позволи да заеме лидерското място по продажби. Резултатът на Model 3 е 6826 продажби, като електрическият модел отчита ръст от 141%. При Golf обаче има сериозен спад - с цели 41%.

Въпреки отличното представяне на Model 3 на пазара в Германия, експертите са на мнение, че той има шансове да се пребори за първото място до края на годината. Статистиката от началото на януари до края на септември сочи, че германците предпочитат моделите на местни марки.

Резултатите показват още, че при електрическите коли двата най-популярни германски модела изостават значително. По-евтиният Volkswagen Golf ID.3 приключи септември с 2694 продажби, докато по-големият и по-скъп VW ID.4 се отчете с 1019 сделки.

Снимка: Tesla

fallback
  • #12
    PLAID ( преди 2 години )
    "Gigafactory Berlin-Brandenburg County Fair" онзи ден от 10h. Честито откриване! Една кола на всеки 10 часа. При VW е на всеки 30. Предвид броя хора на събитието и интереса, Model Y ще мине Голф по продажби и то с много.
  • #11
    анонимен ( преди 2 години )
    Конвенционалните автомобили ще се продават все по-малко, защото много потребители ще започнат да изчакват с покупката на нов автомобили, очаквайки развитието на електромобилите.
  • #10
    анонимен ( преди 2 години )
    трудно е да сте толкова смотани
  • #9
    анонимен ( преди 2 години )
    До 4 Правителство поема до 8 к ? на всички електрически автомобили не само на Тесла
  • #8
    анонимен ( преди 2 години )
    Тази група е пълна с изперкали жичкаджии, явно от толкова бой на ток, ви е изпържил чак и гръбначния мозък, даже и костния, не само този в главите. Дайте да даваме по 10к евро за коли с двг, или да махнем субсидията за вибраторите и да видим, какво ще се случи. Обаче с изпържените ви мозъци, трудно ще го проумеете. Пускайте си да гледате зайчето Бъни и не се излагайте, по всичко личи, че капацитета ви е като на деца от детската градина.
  • #7
    анонимен ( преди 2 години )
    фалираха ли, а , шемети?
  • #6
    IM-A-мен_DrtУАЙТBoY ( преди 2 години )
    И да онагледим РЕАЛно нещата в живота с данните от друга 1 статия: Най-търсеният в СВЕТА ел.кар за периода януари-август си остава Tesla Model 3 /285 хил.=8%/, следван от намиращото се на втора позиция китайче Wuling HongGuang Mini EV. Третото място заслужено го заема Tesla Model Y с 180,9 хил.= 5%, и чак четвъртото место се пада на Volkswagen ID.4 с едва 60 хил.бройки = 1,7 %, т.е. около 5 пъти по-зле са им продажбите в сравнение с водещия классацията Модел 3, м-ДА! Стига статистики за днес...
  • #5
    Azis ( преди 2 години )
    Не е коректно да се правят сравнения с автомобили с ДВГ, заради държавната помощ. Но, ако се направи същото сравнение с други електромобили, ще е тъжна картинка
  • #4
    Тинтири-минтири ( преди 2 години )
    До #3: Кво ли ще стане с продажбите на Голф ако правителството поемаше по 10 к при всяка покупка? А какво ли ще стане ако спре да ги дава за Т'сла?
  • #3
    IM-A-мен_DrtУАЙТBoY ( преди 2 години )
    Тоз НЕопровержим ФАКт недвусмислено и точно го бехме изцитирали дословно, вземайки го назаем от самата Дойче Велле, НО пък май че не е необходимо чак пък самата Германска медия да ни го казува това, щото ние ТАКА -и- ТАКА си го знаехме, бидейки убедени, че рано или късно ФАУ-ВЕтата ке почнат да буксуват и то ЯК.0. дори на родна почва, както си започна да става видно навсякъде...
fallback
Последни