fallback

За лукса е ясно, но може ли S-Class да се справи с Tesla Model S на ускорение?

Новото поколение на флагмана на Mercedes се съревновава със стара версия на електромобила (ВИДЕО)

Едва ли някой си купува Mercedes-Benz S-Class с очакването, че може да се противопостави на Tesla Model S като динамични характеристики. Независимо от това, екипът на CarWow реши да противопостави новото поколение на седана във версията S500 срещу по-стария модел P100D.

Когато Tesla Mopdel S се появи за първи път във варианта P100D, електромобилът разполагаше с мощност от над 600 к.с. и 900 Нм въртящ момент. Може и да е на няколко години, но тази Model S във версията си Ludicrous+ ускорява от 0 до 96 км/ч за 2,3 секунди, като остава повечето серийни автомобили зад гърба си.

За сравнение, новият Mercedes-Benz S500 е оборудван с 3,0-литров турбомотор с 6 цилиндъра, развиващ 453 к.с. и 520 Нм. Подобно на Tesla, той също е със задвижване на четирите колела, като е малко по-лек от Model S.

Електромобилът печели първото състезание на ускорение, като изминава 1/4-миля за 12,2 секунди, докато S-Class се нуждае от 13,6 секунди. При стартиране от движение Model S отново е по-бърз, но при теста на спирачките при скорост от 113 км/ч победител се оказа седанът на Mercedes.

Снимка и видео: Carwow

fallback
  • #14
    ApoloN ( преди 3 години )
    Тролейчето е 600 коня 900 нютона и съвсем друг тип двигател.Мерцедеса е 450 коня 500 нютона съвсем друг тип двигател.Няма база за сравнение. Едното е автомобил, а другото електромобил.
  • #13
    Карам е90 ( преди 3 години )
    Защо не пишете за колко секунди изминава от 0 до 100, а 96? Ние да не сме американци, Захариев? Не ме устройва от 0 до 96, а от 0 до 100. Това, че краварите закръглят на 60 мили какво ни интересува нас? - Ние сме в Европа
  • #12
    Renault Megan 1.4i ( преди 3 години )
    Ще се окаже накрая, че Тесла са ползвали технологии на Рено.
  • #11
    анонимен ( преди 3 години )
    Carwow имат интересни ревюта, но имат някои драг-тестове, които бих определил като meme-видеота (правят ги не защото има смисъл, а защото могат). Далеч по-смислен тест за точно тези 2 е за колко бреме ще направят глокс Мюнхен-Щутгарт/Берлин/Хановер и обратно при круузване със 180/200.
  • #10
    Всъщност ... ( преди 3 години )
    Тесла S е в категорията на Е-класата, не на S! Та да я бяха сравнили тази тислъ с Е63...
  • #9
    PLAID ( преди 3 години )
    Ютюб Gigafactory Berlin-Brandenburg County Fair онзи ден от 10h отворени врати в ГигаБерлин. Честито откриване! Една кола на всеки 10 часа. Леят и пресоват половин шаси (70 елемента) в един общ. За сравнение Фолксваген вади кола на всеки 30 часа.
  • #8
    анонимен ( преди 3 години )
    Ако ще и за отрицателно време да вдига 100 км/ч. Мерцедес отново зададоха стандарта за технологии, които дори и Тесла все още нямат. Както винаги е било в последните 70 години когато излиза нова S-Klasse впрочем. Автомобил без характер и с толкова съмнително (направо ниско) качество, не може да бъде сравняван с S-Klasse. Пък ако ще Мерцедеса и на въглища да върви !
  • #7
    анонимен ( преди 3 години )
    Както се вижда, мерцедес е миналото, електричката е бъдещето. Самият факт, че най-големите автопроизводители още не могат да настигнат една десетгодишна фирмичка с калпаво сглобени коли, говори сам за себе си. Големите марки продължават да живеят в собствен свят, който е спрял някъде около 1970-та година.
  • #6
    анонимен ( преди 3 години )
    Да направят един тест, кой ще измине по-бързо 500 км., кой ще зареди по-бързо по някой джендемски район на северозападна българия и т.н. Никой не си взема S клас за стартове и поначало никой не му дреме за тези тъпни. Мерца засега прави повече автомобил от тесла.
  • #5
    анонимен ( преди 3 години )
    тесла да се откаже да прави автомобили и да продава само софтуер и хардеур другото германците ще го направят
fallback
Последни