fallback

Кои са 20-те най-продавани нови коли в България тази година?

Кризата с чиповете удари с пълна сила и нашия пазар през септември

Очакванията за възстановяване на автомобилния пазар през втората половина на годината очевидно ще ударят на камък. Основната причина е в кризата с микрочиповете, която блокира доставките на повечето производители. През септември недостигът на автомобили вече се усеща отчетливо и в България, ако се съди по данните на МВР за новите регистрации.      Недостигът на интегрални схеми принуди производители като Peugeot да се върнат към аналоговите прибори за някои от моделите си. Проблемът с доставките на нови автомобили вече се усеща болезнено и в България       За месеца новорегистрираните автомобили в категории М1 и N1 са едва 1962 - с над 500 бройки по-малко, отколкото през традиционно слабия август. От началото на годината продадените нови автомобили са 24 339 - вторият най-слаб резултат за последните години след този от 2020.

 

ТОП 12 МАРКИ
1. Dacia - 3481 2. Toyota - 2392 3. Renault - 2345 4. Skoda - 1968 5. Peugeot - 1848 6. Volkswagen - 1713 7. Nissan - 1314 8. Kia - 1288 9. Citroen - 959 10. Mercedes - 936 11. BMW - 868 12. Ford - 821

Най-продаваната марка нови коли у нас си остава Dacia, като през септември румънският бранд увеличава аванса си пред Toyota до почти 1100 бройки. Само някакви извънредни събития в последните три месеца от годината биха позволили разместване на върха. Renault също изпреварва японците като регистрации през септември и вече е на едва петдесетина автомобила от второто място. Челната шестица се допълва от Skoda, Peugeot и Volkswagen.

В галерията по-долу можете да видите кои са най-популярните модели на българския пазар тази година. Само няколко уточнения: първо, отчитаме единствено регистраниите на леки автомобили в категории M1 и N1. Второ, изключили сме от подреждането вановете като Renault Master или Ford Transit. И трето, нови регистрации не е стопроцентово равно на продажби - някои отделни бройки се регистрират и от дилърите като демонстрационни или тестови автомобили.

20-те най-продавани нови коли до септември 2021 (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #11
    Тъпанчев ( преди 2 години )
    Защо изобщо публикувате тая срамна статистика, като знаете че поне една трета от тия коли са реекспорт т.е. регистрират се у нас заради по ефтината цена от тая в запъдна Европа и най-вече заради почти безплатната засраховка.Пример : млад шофьор в Австрия си купува Кашкай. Плаща 24000Е за колата и 1200Е на година гражданска отговорност.Но ако си купи билит на на Райан ер до София за 40Е тук ще плати 21000Е за същата кола и 120Е застраховка.Газ на магистралата и да 10-12ч е във Виена.Усетете р ...
  • #10
    Ддд ( преди 2 години )
    Пет годишно Бмв е endless money pit, заплашващо да фалира всеки средно статистически българин от раз, сравнявайки го с една 15 годишна Корола на бензин чийто общи разходи ще са колкото първият сериозен ремонт след края на гаранцията.
  • #9
    BMW driver ( преди 2 години )
    Само бокуци сред първите 20, всяко 5 годишно БМВ е по-добро от тези ***!
  • #8
    анонимен ( преди 2 години )
    Само баровци и престиШ са ви в главите. Нека не забравяме, че повечето от хората не четат автомобилни сайтове, не се интересуват от автомобили и автомобилът не е нищо повече от една (вярно скъпа) придобивка за семейството. Марката не ги интересува повече от марката на пералнята, хладилника или телевизора, например. Така че нищо чудно, хората с пари, неинтересуващи се от автомобили и не изпитващи нужда от показност и престиШ да си купят нова и изгодна кола с дълга гаранция и да я УПОТРЕБЯТ
  • #7
    анонимен ( преди 2 години )
    Как се оправят дилърите като няма продажби?
  • #6
    анонимен ( преди 2 години )
    6 годишна 5-та серия в първия момент звучи впечатляващо, но като отвориш mobile-то и се оказва, че започват от 25к и за под 35к имаш вече читави (като за внос). И това пак е по-евтино от голяма част от споменатите тук коли. Т.е. повечето от хората купили нови коли са по-баровци реално, просто не държат на показността или нямат време за висене по майстори.
  • #5
    анонимен ( преди 2 години )
    До 3 коментирал,твоя престиЖ и тъпота никой не може я стигна и да иска.За пореден път се доказва неграмотниците които управляват тази марка. Не са научени на четмо и писмо,ама за престиШ говорят.Смешен си,а и сигурно 6 гжодишното ти БМВ е поне умножено по 2.
  • #4
    НеуДачници ( преди 2 години )
    Много увредвни в тва бг бе
  • #3
    5 Series! ( преди 2 години )
    Преглесах списъка палячовщина по поразия моето BMW 5 Series може да е на 6 години да не е от магазина ама тези дето ги купуват тея циркове печелят ли моя престиш?НЕ!
  • #2
    анонимен ( преди 2 години )
    Достатъчно добри коли, на добри цени. Като сложим и гаранцията и това, че са два пъти по-икономични от 15-20 годишните коли, аритметиката се вързва. Да си ги карат със здраве!
fallback
Последни