fallback

Кои са 20-те най-продавани нови коли в България тази година?

Кризата с чиповете удари с пълна сила и нашия пазар през септември

Очакванията за възстановяване на автомобилния пазар през втората половина на годината очевидно ще ударят на камък. Основната причина е в кризата с микрочиповете, която блокира доставките на повечето производители. През септември недостигът на автомобили вече се усеща отчетливо и в България, ако се съди по данните на МВР за новите регистрации.      Peugeot, табло, чипове, микрочип Недостигът на интегрални схеми принуди производители като Peugeot да се върнат към аналоговите прибори за някои от моделите си. Проблемът с доставките на нови автомобили вече се усеща болезнено и в България       За месеца новорегистрираните автомобили в категории М1 и N1 са едва 1962 - с над 500 бройки по-малко, отколкото през традиционно слабия август. От началото на годината продадените нови автомобили са 24 339 - вторият най-слаб резултат за последните години след този от 2020.

 

ТОП 12 МАРКИ
1. Dacia - 3481 2. Toyota - 2392 3. Renault - 2345 4. Skoda - 1968 5. Peugeot - 1848 6. Volkswagen - 1713 7. Nissan - 1314 8. Kia - 1288 9. Citroen - 959 10. Mercedes - 936 11. BMW - 868 12. Ford - 821

Най-продаваната марка нови коли у нас си остава Dacia, като през септември румънският бранд увеличава аванса си пред Toyota до почти 1100 бройки. Само някакви извънредни събития в последните три месеца от годината биха позволили разместване на върха. Renault също изпреварва японците като регистрации през септември и вече е на едва петдесетина автомобила от второто място. Челната шестица се допълва от Skoda, Peugeot и Volkswagen.

В галерията по-долу можете да видите кои са най-популярните модели на българския пазар тази година. Само няколко уточнения: първо, отчитаме единствено регистраниите на леки автомобили в категории M1 и N1. Второ, изключили сме от подреждането вановете като Renault Master или Ford Transit. И трето, нови регистрации не е стопроцентово равно на продажби - някои отделни бройки се регистрират и от дилърите като демонстрационни или тестови автомобили.

20-те най-продавани нови коли до септември 2021 (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #11
    Тъпанчев ( преди 3 години )
    Защо изобщо публикувате тая срамна статистика, като знаете че поне една трета от тия коли са реекспорт т.е. регистрират се у нас заради по ефтината цена от тая в запъдна Европа и най-вече заради почти безплатната засраховка.Пример : млад шофьор в Австрия си купува Кашкай. Плаща 24000Е за колата и 1200Е на година гражданска отговорност.Но ако си купи билит на на Райан ер до София за 40Е тук ще плати 21000Е за същата кола и 120Е застраховка.Газ на магистралата и да 10-12ч е във Виена.Усетете р ...
  • #10
    Ддд ( преди 3 години )
    Пет годишно Бмв е endless money pit, заплашващо да фалира всеки средно статистически българин от раз, сравнявайки го с една 15 годишна Корола на бензин чийто общи разходи ще са колкото първият сериозен ремонт след края на гаранцията.
  • #9
    BMW driver ( преди 3 години )
    Само бокуци сред първите 20, всяко 5 годишно БМВ е по-добро от тези ***!
  • #8
    анонимен ( преди 3 години )
    Само баровци и престиШ са ви в главите. Нека не забравяме, че повечето от хората не четат автомобилни сайтове, не се интересуват от автомобили и автомобилът не е нищо повече от една (вярно скъпа) придобивка за семейството. Марката не ги интересува повече от марката на пералнята, хладилника или телевизора, например. Така че нищо чудно, хората с пари, неинтересуващи се от автомобили и не изпитващи нужда от показност и престиШ да си купят нова и изгодна кола с дълга гаранция и да я УПОТРЕБЯТ
  • #7
    анонимен ( преди 3 години )
    Как се оправят дилърите като няма продажби?
  • #6
    анонимен ( преди 3 години )
    6 годишна 5-та серия в първия момент звучи впечатляващо, но като отвориш mobile-то и се оказва, че започват от 25к и за под 35к имаш вече читави (като за внос). И това пак е по-евтино от голяма част от споменатите тук коли. Т.е. повечето от хората купили нови коли са по-баровци реално, просто не държат на показността или нямат време за висене по майстори.
  • #5
    анонимен ( преди 3 години )
    До 3 коментирал,твоя престиЖ и тъпота никой не може я стигна и да иска.За пореден път се доказва неграмотниците които управляват тази марка. Не са научени на четмо и писмо,ама за престиШ говорят.Смешен си,а и сигурно 6 гжодишното ти БМВ е поне умножено по 2.
  • #4
    НеуДачници ( преди 3 години )
    Много увредвни в тва бг бе
  • #3
    5 Series! ( преди 3 години )
    Преглесах списъка палячовщина по поразия моето BMW 5 Series може да е на 6 години да не е от магазина ама тези дето ги купуват тея циркове печелят ли моя престиш?НЕ!
  • #2
    анонимен ( преди 3 години )
    Достатъчно добри коли, на добри цени. Като сложим и гаранцията и това, че са два пъти по-икономични от 15-20 годишните коли, аритметиката се вързва. Да си ги карат със здраве!
fallback
Последни