fallback

Електрическият Ford Mustang Mach-E ефектно се провали на "Лосовия тест"

Кросоувърът не успя да се справи изпитанието дори с по-ниска скорост (ВИДЕО)

Електрическият кросоувър Ford Mustang Mach-E не успя да се покрие "Лосовия тест", който имитира внезапната появи на голямо препятствие на пътя. Нещо повече - моделът остава далеч от нужния резултат (77 км/ч), който показва, че той може да се справи в аварийна ситуация.

Тестът традиционно се организира от шведското издание Teknikens Värld, като още в самото начало електромобилът имаше сериозни проблеми. При скорост от 68 км/ч задната част на машината поднесе и удари няколко от конусите. А при 72 км/ч Mach-E напусна очертанията, без дори да успее да премине през последния участък от трасето.

Експертите коментираха, че системата за контрол на стабилността на Mach-E просто не успява да се справи с основната си задаа - да държи задната част на автомобила по време на екстрени маневри. А това показва проблеми с шасито и кормилното управление.

За сравнение, конкурентът на Ford Mustang Mach-E - Tesla Model Y, успя да се справи с изпитанието със скорост 75 км/ч, без да удари нито един от конусите. Друг електромобил - Hyundai Ioniq 5, премина теста със 72 км/ч

Снимка и видео: Teknikens Värld

fallback
  • #8
    анонимен ( преди 3 години )
    2 тона и половина е, трудно се управлява. И адски много прилича на Focus.
  • #7
    Пропов ( преди 3 години )
    Тоя тест е няква частна търсачка на сензации. Това не е официалният Лосов Тест. Някви блогъри търсят начин да станат популярни и няма как да се вярва на такива хора. Нито са обективни, нито са независими, не ги знам и кви карачи са. А щом в техните ръце Тесла показва добро пътно поведение, значи съвсем не мога да им се доверя, аз лично.
  • #6
    анонимен ( преди 3 години )
    Вероятно са решили да оставят ESP-то да позволява контролиран дрифт, защото все пак искат да го продават като мустанг това и без да може да прави дрифт няма да се хареса на клиентите им. Само ще да го направят както БМВ с 2 режима един за пътя в който ESP-то е много агресивно и не позволява да мръдне колата и втори режим който да се ползва от ентусиасти на писта.
  • #5
    DD ( преди 3 години )
    Да мислим де..Теста с Хайлукс и двете гуми...летящи..там страх нямаше,..теста с Б класата на мерц по таван...и там не го беше страх Пру 70 км видимо колелата са завити и хваща пътв,такъв опит нама на 72.Мисли и гледай.1 км няма да я обърне.,За провеждане на теста няма никакъв проблем да се явя ако ме уважат.
  • #4
    анонимен ( преди 3 години )
    Тесла ги размазва на тоя тест не е в електеичката проблема масово "спортните" бмв м се дънят
  • #3
    bn ( преди 3 години )
    До 2. Пиши мейл следващия път на Teknikens и си остави контактите следващия път да организираш ти теста. Нали си наясно, че след втората маневра, ако навие волана наляво има вероятност да се обърне. Предвид случката, безсмислено е да извърши маневрата с 2-рото навиване на волана наляво, тъй като няма смисъл. Мисли!
  • #2
    DD ( преди 3 години )
    Ефектно манипулиран тест, предните колела изобщо не сочеха наляво..тестващия забрави да влезе в линия...Толкова да сме изкукали...
  • #1
    анонимен ( преди 3 години )
    Прави ми впечатление, че електричките, май масово се дънят на този тест
fallback
Последни