fallback

Бивш дизайнер на Apple ще прави електромобила на Ferrari

Джони Айв и компанията му подписаха дългосрочен договор с италианския производител

Компанията Ferrari и концернът-майка Exor N.V. обявиха, че ще си партнират с колектив от дизайнери, обединен в студиото LoveFrom, да бъдещо сътрудничество, което ще включва и създаването на първата първата електрическа кола на марката.

Начело на LoveForm са бившият главен дизайнер на Aplle Джони Айв (на снимката) и Марк Нюсън, като те бяха посочени от Ferrari като хората, с които ще си сътрудничи. Двамата работиха заедно върху създаването на Apple Watch, преди да напуснат технологичната компания от Силициевата долина.

„Като собственици и колекционери на Ferrari не бихме могли да бъдем по -развълнувани от сътрудничеството с тази изключителна компания и по-специално с дизайнерския екип, експертно ръководен от Флавио Манцони“, заявиха Айв и Нюсън в съвместно изявление.

Двамата бяха категорични, че ще обединят съвършенството на Ferrari с „ненадминатото преживяване и креативност“, предлагани от LoveFrom. Освен че ще работят заедно със дизайнерски екип на Ferrari върху техните бъдещи автомобили, включително и над първата изцяло електрическа кола на марката до 2025 година, двамата дизайнери ще помогнат и на усилията на италианската компания в модната индустрия.

„Скоро след основаването на LoveFrom започнахме да разговаряме с Джони и Марк за възможностите за сътрудничество. Ferrari ни дава вълнуващия шанс за направим заедно велики неща, докато изграждаме бъдещето си", коментира от своя страна Джон Елкан - председател на УС и главен изпълнителен директор на Exor и президент на Ferrari.

Това не е първият път, когато Ferrari се насочва към света на високите технологии. След изненадващото пенсиониране на изпълнителния директор Луис Камилери, автомобилният производител назначи Бенедето Виня за свой нов изпълнителен директор. Новият шеф се присъедини идва в компанията от STMicroelectronics, където помогна за разработването на технологията, която позволява на смартфоните да преминават от пейзажен към портретен режим.

fallback
  • #6
    Селянин ( преди 3 години )
    Дизайнът на Aplle е толкова съвършен, че не се променя с години, точно както на Лада 7-ца. Сега очакваме Ферари, Ферари мини, Ферари про и про макс. Естествено никой няма да си купува Ферари мини за да не го помислят за някакъв просяк, който няма пари за про макс.
  • #5
    анонимен ( преди 3 години )
    какво и е на нокиата приемаш разговор набира си за последващ никой не те слухти къде ходиш какво правиш
  • #4
    v-1 ( преди 3 години )
    Бай Гошо, не се затормозявай с неща, които са над твоето интелектуално ниво...Цъкай си на нокиата и да не ти пука
  • #3
    Ингуш ( преди 3 години )
    Дядо Гошо си мисли още, че дизайн значи да наблъска 57 копчета за бутони на Нокията си, шаси от стомана и обвит с пластмаса и така да си кара 20 години. Аман от кухи ***. Като му кажат "дизайнер" и той се сеща за Алисия...
  • #2
    анонимен ( преди 3 години )
    Тихо, дядо Гошо, стой си в началото на прехода когато мобифонът се носеше в раница на гърба.
  • #1
    Георги ( преди 3 години )
    То пък защото голям дизайн има в епъл :))).. Едно времешните телефони бяха много по-дизайнерски, с много повече дух. Nokia, Ericsson, Motorola.. дори един samsung. Красиви телефони, подбрани материали.. да ти е кеф да го държиш. Новите са едно стъкло, батерия и 3 копчета - никакъв дизайн
fallback
Последни