fallback

Какви проблеми по автомобила показва движението по инерция?

Този метод може да разкрие много за техническото състояние на превозното средство

Някои шофьори използват движението по инерция, за да пестят гориво по време на пътуване. Доста е спортно, доколко това помага при съвременните автомобили, но то може да бъде използвано за проверка на работата на някои основни системи. За целта е нужно преминаване на неутрална предавка и достатъчно движение по инерция, като това дава ценни сведения за техническото състояние.

От движението по инерция може да се определят настройките на шасито и на кормилното управление, степента на износване на лагерите на колелата, състоянието на трансмисията и ефективността на превозното средство като цяло. 

За целта е нужно автомобилът да бъде пуснат по инерция до пълното си спиране. Без да получава допълнителна енергия, той се движи благодарение на своята кинетична енергия, докато силите на триене и съпротивлението на обкръжаващата колата среда не го спрат. За целта е нужно да се намери свободен и равен участък от пътя, където трафикът е слаб. Повърхността трябва да е равна - без изкачвания или спускания, а асфалтът да бъде сух.

Как и какво се проверява с движение по инерция (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #6
    sam ( преди 2 години )
    *** провалих се на теста по инерция.... :( засилих колата до 55к вместо со 50км...
  • #5
    Почти ( преди 2 години )
    При пускане на инерцията, но на скорост може да откриете дефект в скоростната кутия. Задържащи спирачни накладки, също и тресене от загряването им...
  • #4
    анонимен ( преди 2 години )
    Каква инерция, тук се кара само на газ спирачки и се цъка по телефона и се спи по светофарите.
  • #3
    99% шекерлъци ( преди 2 години )
    е тази "статия"!
  • #2
    до 1 ( преди 2 години )
    Пешо кривия е драскал тази статия. Не се чуди и май, нормално е!
  • #1
    анонимен ( преди 2 години )
    Не сте написали най-важното "капацитети"! Когато пуснете колата по инерция и тя спре без да използвате спирачки, проверете с ръка (внимателно) температурата около центъра на джантата. Ако някое колело е осезаемо по-топло, това се дължи или на проблем със спирачния апарат или лагерът е за смяна.За пореден път се удивявам колко безсмислени статии се фабрикуват тук. Засрамете се!
fallback
Последни