IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Mazda представи променена CX-5

Кросоувърът получи обновен дизайн и стандартно задвижване на четирите колела

Само преди няколко дни Министерството на промишлеността и информационните технологии (МИИТ) на Китай публикува изображения на местната версия на кросоувъра Mazda CX-5, моделна година 2022. Сега официално е представена и неговият американския вариант, който също получава еволюционни промени.


Mazda CX-5


Всъщност, новостите не са лесно забележими, но ако човек се вгледа, става ясно, че всяка група светлини, в това число и задните, получава правоъгълни светодиодни фарове, които придават по-различен вид на кросоувъра. Дизайнерите на Mazda са променили и решетката на радиатора, която се отличава значително от използваната досега.

От гамата на модела отпада версията Grand Touring Reserve, като през 2022 година тя ще бъде заменена от варианта 2.5 Turbo. От Mazda посочват, че версиите с турбодвигатели ще се отличават и на външен вид от тези с атмосферни мотори. Това ще стане благодарение на черни елементи по каросерията и на червени шевове в салона.


Mazda CX-5


Преминаването към модификацията 2.5 Turbo Signature предлага по-елегантен дизайн в цвета на каросерията с лети сребристи джанти. За салона на използвани луксозни материали, в това число естествено дърво и кожа Nappa, за да може този кросоувър да се позиционира като луксозен. Има също нов превключвател на задвижването Mi-Drive, както и преработени седалки, осигуряващи по-висок комфорт.

Освен това, обновената CX-5 получава по-отзивчива автоматична скоростна кутия, осигуряваща по-плавно ускорение. Освен това, компактният кросоувър е с ново окачване, което поема по-добре вибрации, благодарение на нова система за демфериране и по-здрава конструкция.

Още снимки на обновената Mazda CX-5 - вижте в галерията:

Друга важна промяна е, че задвижването на четирите колела е стандартно за цялата гама на модела. Всъщност Mazda вече ще предлага задвижване AWD като стандартно оборудване за всички модели CX, като това се отнася за гамата за Северна Америка, докато за Европа тази новост все още не е потвърдена.

Снимки: Mazda

0 от 500
  • #15
    4 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 23 часа )
    "в завои е все едно караш лек автомобил, почти липсва накланяне" - ти някога с повече от 5 км/ч влизал ли си в завой? При ниски скорости действително създава впечатление за МНОГО стабилна кола, но вдигнеш ли скоростта, започва да се държи опасно. Задницата е много нестабилна и лесно губи контакт с асфалта, ако има дори минимални неравности. Е, в Холандия или Белгия може и да се държи добре, но във всяка друга държава, особено БГ, тази кола е ОПАСНА. И това се дължи на лошото, евтино окачване.
  • #14
    3 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 23 часа )
    Напротив. Това е една от колите с най-лошо съотношение цена/качество на пазара. На пръв поглед има много оборудване, но почти всичко е имитация, работи толкова зле, че по-добре да го няма. Ако нещо не работи, дори да струва само 2 ст., пак си е чиста загуба.
  • #13
    2 rate up comment 5 rate down comment
    до 11 ( преди 23 часа )
    хах добре обезшумена! Ти досега трактор беларус ли карал ? Кво ще кажеш за ламарините, като натиснеш с един пръст предния капак хлътва ли, а в движение вибрира ли ? Всички азиатци произвеждат псевдо автомобили с нулев комфорт, но мазда са сред водещите производители на такива.
  • #12
    6 rate up comment 3 rate down comment
    до #10 ( преди 1 ден )
    Странно, че при мен беше обратното. Първите ми впечатления бяха за солидна, добре изработена кола, макар че лошата шумоизолация се усещаше веднага. На втория месец, обаче, вече я бях намразил. Открих всичките и скрити недостатъци, някои доста значителни, като например спирачките, които са подигравка за съвременен автомобил.
  • #11
    3 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 ден )
    Аз карам CX-5 II (KF) 2017, първите бройки от новия модел. Единствения проблем засега е с моторчетата на страничните огледала, 2 пъти бяха сменени гаранционно. Всичко останало е супер по колата. Вози уникално на стоковите 17-ки, много добре обезшумена, в завои е все едно караш лек автомобил, почти липсва накланяне.Бих посочил като минуси: седалките (тесни и къси), лош избор на гуми (Yokohama Geolander - това е "джип" за асфалт, Мазда какви са тези гуми?!), слаб 2.0 бензин двигател.
  • #10
    7 rate up comment 3 rate down comment
    APP ( преди 1 ден )
    Първото ми шофиране на СХ5 беше разочароващо. На тест драйва при 140км/ч страничните огледала вибрираха сериозно дори плашещо. След това ги оправиха и автомобила е наистина добре направен за тези пари. Въпреки това семейно взехме решение да купим Мазда 6 комби вариант и не съжаляваме че се доверихме на марката.
  • #9
    3 rate up comment 10 rate down comment
    Бай Пешо ( преди 1 ден )
    Жена ми, като си смени козметиката, става ли нова. Щото в кревата ми е пак същото.
  • #8
    6 rate up comment 2 rate down comment
    БГ СМЕШКИ ( преди 1 ден )
    хубава кола !
  • #7
    13 rate up comment 4 rate down comment
    Гошо ( преди 1 ден )
    Притежавам такава и смея да твърдя, че за тези пари трудно може да се намери по-добра комбинация от дизайн, комфорт и практичност. Колата вози добре, шумоизолацията е на ниво и комфортно пътуване на дълго разстояние е гарантирано. Минус точки и давам само мудният, било то и с 194 конски сили, бензинов двигател.
  • #6
    14 rate up comment 9 rate down comment
    До SAS ( преди 1 ден )
    Гроздето май е много кисело...CX-5 дизайнерска кола, явно не става за возене на картофи от село.