IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Toyota RAV4 стана приключенски всъдеход

Версията Adventure показва какви промени ще получи стандартния модел

Японският производител Toyota разширява гамата на един от най-популярните си модели - RAV4, с нова ниво на оборудване. То се казва RAV4 Adventure, като неговата идея е да „увеличи привлекателността на модела като автентичен SUV и да подчертае духа Go Anywhere с отличителен и здрав дизайн, показващ, че е готов за живот на открито“.


Toyota RAV4 Adventure


От компанията допълниха, че новата модификация също така показва основните промени, които ще бъдат наложени при стандартния кросоувър през 2022 година. Версията RAV4 Adventure получава черна радиаторна решетка, която трябва да има по-силно визуално въздействие. Логото на марката се премества от предния ръб на капака, нови са още черните рамки на фаровете за мъгла и сребристо оцветеното дъно.

Toyota разширява калниците на кросоувъра, който получава нови 19-цолови алуминиеви джанти с матово сиво покритие. В задната част също има допълнителна защита на каросерията, като за тази версия ще се предлага двуцветна боя. Каросерията е боядисана в цвят „Urban Khaki", а покривът, А -колоните и задният спойлер - в „Dynamic Grey", с който отдава почит към характерния покрив на класическата Toyota FJ40 Land Cruiser.


Toyota RAV4 Adventure


Други промени, които моделът RAV4 ще получи за бъдеще, са нови LED-фарове с оптика на проектора и LED-фарове за мъгла, а също така и нови 10-спицеви джанти. В интериора се залага на повече комфорт и удобство с ново LED-осветление, електрическо регулиране на предните седалки и нови USB-C портове за зареждане на телефони и други устройства по време на пътуване.

Интериорът на версията Adventure получава специален дизайн на тапицериите на седалките, който съчетава гладка, черна синтетична кожа с оранжеви шевове на облегалката и подглавниците.

Още снимки на приключенската Toyota RAV4 - вижте в галерията:

Задвижването на RAV4 Adventure е поверено на хибридна система, в която влизат 2,5-литров бензинов двигател на предната ос и електромотор на задната ос. Съвкупната мощност е 222 к.с., като този кросоувър може да тегли до 1650 кг. Продажбите на новата версия в Европа стартират през първото тримесечие на 2022 година, като от Toyota все още не са обявили цени.

Снимки: Toyota

0 от 500
  • #10
    0 rate up comment 0 rate down comment
    sameman ( преди 2 месеца )
    WILDERNESS действително е много грозна, при все, че съм голям фен на Субару
  • #9
    2 rate up comment 2 rate down comment
    До 6 ( преди 2 месеца )
    Аве бате ... Rav4 Adventure в US я има от 2018г :D а твойта талига е от 2021. Та въпроса ми е - кой от кого копира бре?!?Карай си "немските" коли, и не ми се "ф"али или изказвай неподготвен!
  • #8
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Дифорс ( преди 2 месеца )
    до #7 - ей много си хитър, успя да ме накараш да вляза да я видя тази Шкода. Както очаквах, тя няма нищо общо с РАВ4, но ти си го знаеш. И по принцип би било много странно да обвиняваш модел от миналото, че е крал дизайн от бъдещ автомобил.
  • #7
    5 rate up comment 1 rate down comment
    JEEP ( преди 2 месеца )
    Вчера видях на живо един WILDERNESS пред магазина, толкова кичозна и отвратителна пластмаса навсякъде отвънка накачена не бях виждал, голяма глупост..
  • #6
    1 rate up comment 10 rate down comment
    Skoda Enyaq iV Sport ( преди 2 месеца )
    *** тъпите япончета бе... Откопирали са 1 към 1, интериора и главно: командното табло от концерна на ВАГ, и по-това на Skoda Enyaq iV Sportline 80x!!! Казвам това с ръка на сърцето, просто защото дневно карам поне по 90-120 броя точно такива Enyaq-а! Предницата е малко по-грубо копие, задницата си е "бамбашка" ( те отскоро и чехите смениха дизайна малко и част от колите не са им чак толкова "монотнни", но... Просто не съм очаквал от япончетата чак толкова низко да стигнат !!!???
  • #5
    3 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Wilderness на Subaru е доста сериозно модифициран. Окачване, скоростна кутия, просвет, допълнителни програми на Xmode Тук става въпрос по-скоро само за визуална модификация.
  • #4
    2 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Проблема му е, че има ауспух. Няма смисъл да мъчат ДВГ в нови модели.
  • #3
    6 rate up comment 12 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Япончетата вече се чудят как да си продават 20-годишните технологии в сянката на бързо настъпващото бъдеще - електромобилите, за които са повече от неподготвени
  • #2
    4 rate up comment 6 rate down comment
    Мноооо ADVENTURE ( преди 2 месеца )
    С този електрически мотор на задната няма да стигне далеч.
  • #1
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Nev ( преди 2 месеца )
    Нещо като "Wilderness" модификациите на Аутбек-а и Форестър-а на Субару?