fallback

Шефът на Porsche се обяви против отстъпки за италианците

Оливер Блум е категоричен, че електрификацията е необратим процес

Само преди няколко дни министърът по въпросите на екологията на Италия - Роберто Чинголани, заяви, че страната му преговаря с Европейската комисия за сделка, която ще позволи на производителите на суперколи да продължат да произвеждат автомобили с двигатели с вътрешно горене и след 2035 година. Това обаче не се хареса на главния изпълнителен директор на Porsche - Оливер Блум.

В интервю за Bloomberg шефът на германската компания заяви, че подобен компромис към италианските компании ще бъде грешка. Според Блум, всеки един от производителите на автомобили трябва да даде своя принос в борбата срещу изменението на климата. И това се отнася и за компании като Lamborghini и Ferrari, които продават сравнително малко количество нови коли.

Топ-мениджърът допълни, че електрификацията е необратим процес и всички трябва да се включат в него. Любопитно е, че Porsche и Lamborghini са част от един концерн - VW Group, но германската компания развива електрическата си гама с бързо темпове, докато италианците изостават в това отношение.

Все пак трябва да се уточни, че Lamborghini вече се включва в електрификацията, като наследниците на Aventador и Huracan ще бъдат хибриди, а през 2025 година марката ще пусне своя първи електрически модел. Ferrari също преминава на електрическо задвижване, като и тя ще покаже своя първа суперкола на ток след 4 години.

Снимки: Porsche

fallback
  • #14
    pricebye ( преди 3 години )
    Страхотни отстъпки! Благодаря!
  • #13
    Рено ентусиаст ( преди 3 години )
    Кой ти брои тойота за коли бе до няколко години тия няма да съществуват на картата.
  • #12
    До 11 ( преди 3 години )
    Тука имаше статия за смените на масло на супербегачките и там пишеше че смяната на масло на Ферари била много трудна, първо за да стигнеш до болтовете които трябва да се развият за да смениш маслото трябвало да разглобиш всички айро елементи от колата, тоест доста време и труд, а предполагам, че час работа в сервиз на Ферари няма да струва колкото час в Тойота. Освен това, всичко по Ферари се разглобявало със специални инструменти, каквито не се продават, тоест трябва да е в техен сервиз смяната
  • #11
    анонимен ( преди 3 години )
    Не знам каква е скъпара поддръжка на Ферари, но имам съсед, който си купи едно F430 и го кара вече 20К километра като сменя масло всяка година за 1000лв. Това ако е скъпа поддръжка за Ферари, здраве му кажи. А новите Ферарита са със 7 години безплатна поддръжка
  • #10
    анонимен ( преди 3 години )
    Ферари от много време им бъркат в здравето на вурстовете, защото маржовете които правят с търговията си са нещо, което немците трудно могат да измислят как да постигнат. Средно 80К евро печалба на продадена кола е як феномен в автомобилната индустрия.
  • #9
    анонимен ( преди 3 години )
    Очевидно Ферари им бъркат в здравето на вурстовете.
  • #8
    изпаднал германец ( преди 3 години )
    казваха нашите родители, които са ги видяли на живо. Как точно тоя варварин ще бори климата с батерии?? Само плиткоумен би му се вързал.
  • #7
    stefanov.nikolai ( преди 3 години )
    Топ-мениджърът допълни, че електрификацията е необратим процес и всички трябва да се включат в него. Мазен глокбан, а защо да не направим всички в ЕС да взимат по 3000 евро заплата, седнал да задължава някой с простотите си, ако искат ще минат на ток, ако не искат няма, малко бой ядохте през Втората световна и *** и целувай ръка на янките щото щеше да караш трабант и Лада и да чакаш 20 години за нея.
  • #6
    Реалност ( преди 3 години )
    До порще фен.Слез на земята, грозното патенце никога няма да се превърне в лебед.
  • #5
    Порше фен ( преди 3 години )
    Когато Ферари направят кола като 911 Turbo S която да не е с толкова скъпа поддръжка като техните и да можеш да я караш всеки ден и въпреки всичко да можеш с нея да скъсал шортите на 99% от колите на пътя да дойдат да ми се обадят! В Цуфенхаузен всяка 10-кола е Порше.... явно ги карат хората
fallback
Последни