fallback

10 спортни коли, които ще изместят класически muscle-car

Тези модели предлагат страхотни технологии и се продават на достъпни цени

Класически muscle-cars или модерен спортен автомобил? Този въпрос от край време вълнува най-големите фенове на бързите и мощни коли, като на пръв поглед отговорът му е ясен. Класическите машини би трябвало да спечелят, най-малко заради огромните си двигатели.

Тъжната истина е, че в директна директна битка със съвременна спортна кола класическите muscle-cars ще бъдат унищожени. Например, един от любимците на феновете - Dodge Charger от 1969 година, разчита на двигател 440 Hemi V8, който развива 375 к.с. С него той ускорява от 0 до 100 км/ч за 6,1 секунди, като това е показател, напълно постижим от европейските коли от това време.

Проблемът обаче не е само м мощността и теглото. Съвременните спортни коли са пълни с модерни технологии, включително и лънч-контрол при потегляне. Имат още диференциали с ограничено приплъзване, по-добри гуми и по-впечатляващи настройки на окачването. Така че сравнението с muscle-cars изглежда в тяхна полза, защото класическият автомобил ви отличава от останалите, но модерният е по-бърз и по-приятен за каране. Поне на това мнение е изданието Car and Driver, чиято идея е това сравнение.

10 съвременни коли, които може да изместят класическите muscle-cars (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #11
    анонимен ( преди 3 години )
    къде сравни аудито с тоя умрел 2,2 с Чарджър а уе ей суяк знаеш ли че едни 7.2 литра мога даги направя и 2000 коня а оня немски миксер и без нищо да го правя е мъртвороден
  • #10
    Icaci ( преди 3 години )
    Да дума няма сегашните са по добри но класиката си е класика
  • #9
    .45 ACP ( преди 3 години )
    До колегата 1:Съвършено вярно. Освен всичко друго, един класически мускулест автомобил изисква доста повече умения от шофьора си, отколкото крайно безличните съвременни автомобили. Автомобилите от онази епоха са били създавани за каране, а не за возене.
  • #8
    Некакъв ( преди 3 години )
    Всичките 10 прахосмукачки от галерията ги сменям веднага за доджа от снимката. Няма значение, че са по-бързи. Много повече държа на големината на двигателя и на външният вид на колата. Карам 5та генерация камаро с 6,2 литра мотор, но имам мерак да пробвам нещо от 1968г. Това са мъжки коли.
  • #7
    анонимен ( преди 3 години )
    Изводът от статията е, че не трябва да сравняваш компютри с круши. И да, новото е по-добро от старото, което е долу-горе логично, щеше да е глупаво да сме по-зле от преди 50 години. Това са можели, това са правели, не ги прави лоши коли
  • #6
    анонимен ( преди 3 години )
    Виж, не съм казвал, че няма по-бързи коли, има ламборгинита, ферарита и т.н. Дадох пример с най-бързите модели на цитираните марки към дадената година. В статията няма поршета и не се отнася за епохата на Audi RS2. Ако трябва да спорим, в началото на 90-те има доста по-бързи коли, това е съвсем друга епоха и друга тема
  • #5
    До 3 ( преди 3 години )
    Не че да се заяждам, ама си намерил с кого да го сравняваш. Я вземи някой модел на Порше жт ония години. Дори можеш да сравниш новия чарджър с Ауди рс2 от 1994г. Голямо 5 месно комби с малко 2,2 литрово двигателче, но доста ще изпоти новия чарджър.
  • #4
    анонимен ( преди 3 години )
    И още: Charger 440 не е Hemi, Six pack е. И не е бил най-бързата версия. Имало е и 426 Hemi с 420 к.с...
  • #3
    анонимен ( преди 3 години )
    Безумнo! Автомобили имащи 50 години разлика в концепцията си трудно могат да бъдат сравнени. Сравнете по-скоро Чарджъра с моделите (най-бързите) на посочените марки към 1970-та. Да помогна ли? BMW - E9 CSI - 7.5 sec, Audi 100 C1 coupe S - 9.5 sec, Mazda Cosmo sport: 7.7 sec, Honda s800 - 13.6 sec, Subaru Star - 9.6 sec (0-80km/h), Datsun 240Z (Nissan) - 8.0 sec, Toyota 2000GT - 10 sec, VW 1600 - 17 sec. Мисля, че всичко е ясно. Сравнете ги сега с днешния чарджър - (Hellcat - 3.6 sec) Толкова!
  • #2
    анонимен ( преди 3 години )
    Искам да видя как някой слиза от мъсъл кар и се качва на Ауди ТТ. Представям си как с всяка крачка тестостеронът се превръща в естроген.
fallback
Последни