fallback

10 спортни коли, които ще изместят класически muscle-car

Тези модели предлагат страхотни технологии и се продават на достъпни цени

Класически muscle-cars или модерен спортен автомобил? Този въпрос от край време вълнува най-големите фенове на бързите и мощни коли, като на пръв поглед отговорът му е ясен. Класическите машини би трябвало да спечелят, най-малко заради огромните си двигатели.

Тъжната истина е, че в директна директна битка със съвременна спортна кола класическите muscle-cars ще бъдат унищожени. Например, един от любимците на феновете - Dodge Charger от 1969 година, разчита на двигател 440 Hemi V8, който развива 375 к.с. С него той ускорява от 0 до 100 км/ч за 6,1 секунди, като това е показател, напълно постижим от европейските коли от това време.

Проблемът обаче не е само м мощността и теглото. Съвременните спортни коли са пълни с модерни технологии, включително и лънч-контрол при потегляне. Имат още диференциали с ограничено приплъзване, по-добри гуми и по-впечатляващи настройки на окачването. Така че сравнението с muscle-cars изглежда в тяхна полза, защото класическият автомобил ви отличава от останалите, но модерният е по-бърз и по-приятен за каране. Поне на това мнение е изданието Car and Driver, чиято идея е това сравнение.

10 съвременни коли, които може да изместят класическите muscle-cars (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #21
    Любопитен ( преди 3 години )
    Кои са европейските коли с ускорение около 6 сек. до 100 в края на 60-те, защото това се твърди в статията?
  • #20
    Веселин Бенев ( преди 3 години )
    Новото Audi TT е супер, но класиката си е класика, особено американската!
  • #19
    JDM fan ( преди 3 години )
    Лол сравнение между японски бегачки независимо от годините с нови коли от Америка и Германия особено с италиански ще е 1000 пъти по ефективно от сравнение между американски *** с германски *** и японски автомобили... Доги от 69... Егати маздата му прави харакири с цели 181 кс... Иначе някъв щял да го прави 2000кс. хах Шегаджиите от Американските фен клубове :)
  • #18
    анонимен ( преди 3 години )
    Когато не можеш да направиш старт, въпреки желанието си и колата ти няма сцепление не е шоу а ставаш за смях.Инжинерите на Доджа изобщо не са съобразили мощността на двигателя със задвижването към задния мост и колата губи сцепление при рязко подаване на газ, правиха няколко опита хората, но не става, колата не го може, трябва да потеглиш леко иначе даваш газ колата ти едва пъпли напред, с превъртащи и дигащи пешук гуми и пързаляйки се наляво и надясно неспособна да държи права линия и да ускори
  • #17
    анонимен ( преди 3 години )
    Че то превъртането на гуми е част от шоуто второ двигателят на тоя чарджер ще те надживее 20 пъти а тия немски кошници като порше с неговите 6 цилиндърчета ще си в сервиза през ден
  • #16
    анонимен ( преди 3 години )
    Сравнението е несравнимо
  • #15
    анонимен ( преди 3 години )
    Я виж в carwow тоя чарджър на старт с немски коли с по-малко коне и тогава пиши. Горкия едва зацепва, докато направи 10 метра, останалите са 100метра пред него. Когато другите финишират чарджъра е на средата на трасето. Скоро carwow пуснаха видео с Ламбо 1200к.с. gtr с 1300к.с. и болид от Ф1 шофиран от пилота Култрад. Гледай как зацепват 1200к.с. и сравни с чарджъра, който едва отлепя от място, заради превъртане на гуми.
  • #14
    И.а. ( преди 3 години )
    Един американски 7 литра има много повече живот и тяга да дърпа и да бута от тези немски маслояди. В сащ закачат и теглят тежки неща минават големи разстояния затова им трябва и кубатура.
  • #13
    Чарли ( преди 3 години )
    То като с жените: младото си е младо...
  • #12
    Класика. ( преди 3 години )
    Ха ха - съвременен скрап с никому ненужна електроника! Къщи на колела,ако махнеш електрониката ще се обърнат сами!!! Ха ха - тази статия беше много смешна,а авторът и е склероптик ха ха
fallback
Последни