fallback

Eто го и новото Renault Megane: 20 ключови факта

Първата електрическа версия на хечбека харчи рекордно малко и зарежда 300 км пробег за 30 минути

Най-ключовият модел за бъдещето на Renault бе представен днес на автосалона в Мюнхен. Наречен Megane E-Tech Еlectric, това е не просто електромобил от ново поколение, но и първи продукт на новата философия за развитие на компанията, създадена от главния изпълнителен директор Лука де Мео.      Eдинственото, което все още не знаем за новото Renault Megane E-Tech Electric, са цените. Снимки: КОЛЕЛА            С Megane E-Tech французите въвеждат електрическото задвижване в най-важния за тях С-сегмент. Екип на Automedia успя да види автомобила на живо на предпремиерно представяне в Париж миналата седмица и можем да потвърдим не само променения дизайнерски език, но и забележимо повишеното качество на материалите.       Megane E-Tech ще е първият модел, произвеждан в новото "електрическо градче" на Renault край Дуе, в Северна Франция

Създателите на Е-Tech Electric обаче твърдят, че най-значимите промени спрямо Renault Zoe са невидими за очите - в областта на батериите, електромотора и ефективността. Ето какво още трябва да знаете за новия eлектрически Megane.          20 ключови факта за новия електрически Megane (ГАЛЕРИЯ):

   

fallback
  • #27
    Митко ( преди 3 години )
    Тази кола е грозна отпред!
  • #26
    анонимен ( преди 3 години )
    В сравнение с ID3 има много повече иновации и интелигентни и практични решения. Партньорството с Google е голям коз. Означава че системите и навигацията ще са класи над VW. Технологията с фаровете също е много интересна. Рено и Нисан са едни от пионерите в ел. задвижването и имат 10 години преднина пред останалите. Заедно с Хюндай/Киа ще бъдат лидерите в близко бъдеще, при масовите автомобили.
  • #25
    Любопитен ( преди 3 години )
    До #25Попредилил е нещата колегата, но е вярно, че Рено са една от най-иновативните компании.Колкото до водородния автомобил, то той не е иновация на Тойота. Дори не са първите пуснали такъв в масово производство, както бяха с хибридите, макар и там изобщо да не са първите замислили подобна концепция, просто първи я комерсиализират.
  • #24
    atilkes73 ( преди 3 години )
    Харесва ми!!! Красиво и умно но и много скъпо!Хора това е бъдещето колкото и да го отричаме.
  • #23
    до 21 ( преди 3 години )
    иновациите са такива независимо дали някой дечко дето си пада по електрически рециклирани "автомобили" го кефи или не :) Та хайде да чуем пак как това смешно нещо "има повече иновации от всички модели на Тойотка, взети заедно", чакам :)
  • #22
    А бе ... ( преди 3 години )
    важното е, че почти са маскирали фичката на капака! Ся е някак...роботизирана, съща секс-кукла!
  • #21
    !! ( преди 3 години )
    рено - истински иноватори в траша! може да се ползва за скраб още от завода.
  • #20
    анонимен ( преди 3 години )
    Най-вероятно около 80 000 лева
  • #19
    ! ( преди 3 години )
    Истински иноватори!
  • #18
    tt ( преди 3 години )
    Супер е как колата. Чакам я. Голфаджиите да не си губят времето да четат статията, защото утре трябва да карат таралясника на тенекеджия.
fallback
Последни