fallback

Собственик на Tesla показа проблемите на Model S

Качеството на изработка на скъпия електромобил определено е далеч от перфектното (ВИДЕО)

През годините се говори много за качеството на изработката на превозните средства на Tesla, като понякога критиките са доста сериозни. Факт е, че то се е подобрило в последно време, но все още е далеч от това на водещите производители. С пускането на пазара на обновените Model S и Model X феновете имаха големи очаквания в тази посока, но и те не се оправдаха.

Това доказва и собственик на Model S във версията Long Range. Популярният в САЩ влогър MrExitStrategy качи в своя канал в YouTube видео, в което описва качеството на изработка на своята кола. Той е открил няколко проблема, които няма как да бъдат оправдани при автомобил, струващ над 100 000 долара.

Мъжът посочва дефекти и драскоти по боята, врати, които скърцат по време на отваряне и затваряне, тракане и скърцане в салона от лошо монтирани части, както и набръчкани гумени уплътнения на вратите. Има също така петна по изкуствената кожа, покриваща таблото, а климатикът издава свистящ звук при по-високи скорости. Едно от външните огледала се тресе при шофирани, има и други неща, които се виждат във видеото.

Нито един от проблемите не е толкова сериозен, че отделът по качеството на Tesla да не може да се справи, преди да достави колата. А и нейният собственик е категоричен, че е влюбен в автомобила и би си го поръчал отново, дори да знае, че ще дойде със същите досадни проблеми.

Влогърът допълва, че допреди месец и половина е карал Model Y, който е бил с по-добро качество от обновения Model S. Затова и не изключва възможността, тези проблеми да са само при определена партида от седана и дори това да е изолиран случай.

Трябва да се отбележи, че критиката на идва от хейтър на Tesla, а от човек, който определено обича колата си (второто видео е заснето при получаването на колата). MrExitStrategy уточнява, че е уведомил Tesla за проблемите с качеството и ще направи ново видео, когато те бъдат разрешени.

Снимка и видео: YouTube

fallback
  • #12
    анонимен ( преди 3 години )
    страшни разбирачи сте, ама сте 50 години назад, а на тесла и епъл дори не можете да им дишате праха ....
  • #11
    анонимен ( преди 3 години )
    критиката никога няма да спре, нали? ама ДВГ умря заради тесла, па вие си мрънкайте
  • #10
    анонимен ( преди 3 години )
    Че то нямаше зона без проблеми! И това е флагмана им?Т`ва да не е сглобявано в Баховица?
  • #9
    анонимен ( преди 3 години )
    На печелившите ЧЕСТИТО!
  • #8
    анонимен ( преди 3 години )
    Някои неща не се и виждат с просто око, ако този пичага види мазалото в сорс кода на автопилота или системата за управление на батерията повече няма да се качи на тази кола.
  • #7
    анонимен ( преди 3 години )
    Ценичката не се връзва с качествен контрол:) Това струва пари и време, което е пак пари. Харесвам тесларите, защото са иновативни и не ги е страх да раздвижат закостенелия автомобилен свят. Но не бива да отписваме много бързо производители с почече от 100 год. опит.
  • #6
    анонимен ( преди 3 години )
    То не става като направиш фабрика в Германия, трябва ти модел, който да следваш. Всички европейски марки, дори подразделенията на Форд и Опел в Германия спазват този модел. Има си качествен контрол, автомобил не напуска завода, дори ако има дефектче по боята. Веднага изкачат едни батковци с паста и търкат, шливоват. Отвътре, отвън с ръчичка всичко се опипва и гледа под лупа. Ето това трябва да направят от Тесла, качествен контрол! В началото ще има много брак, но точно така ще се научат.
  • #5
    VAYK ( преди 3 години )
    Ами чакаме весдесъщите немци да се намесят догодина да видим те как ще сглобяват в немската фабрика:)))))
  • #4
    До 3 ( преди 3 години )
    Така е, но хората разбраха, че пък не е нужно да плащаш много само заради едното качество, ако не ти прави кеф! Ако е с качество е още по-добре, така е!
  • #3
    анонимен ( преди 3 години )
    Не знам дали някой купувач би изпитал удоволствие да види такава потресаваща картина в чисто новия си автомобил. Това във връзка с това, че била кола за удоволствие. Разбирам, че като нов производител имаха да се учат, ама вече не са чак толкова нов, пък нещата не се оправят. Знам, че е типично за американска кола, всичко вътре да е с евтини материали и сглобено като от ученици в час по трудово обучение, но все пак трябва да вземат малко експерти от Европа да ги научат как се сглобяват коли.
fallback
Последни