fallback

Audi S8 V10 на старо - струва ли си?

Спортният седан с двигател Lamborghini може да се окаже изгодна сделка

В края на 80-те и началото на 90-те години Audi все още търсеше мястото си в света на производителите на луксозни автомобили. По това време марката се приема по-скоро като алтернатива, както и Saab, а не като една от трите големи европейски компании в премиум-сегмента. За да докаже сериозността на намеренията си, през 1988 година Audi пусна модела V8 - пълноценен луксозен седан с голям двигател.

В крайна сметка V8 се превърна в A8, което продължава да се произвежда и в наши дни. Още от първото поколение Audi винаги е предлагала и високопроизводителен модел S8. Първото излиза през 1996 година, като използва 4,2-литров атмосферен V8 с 340 к.с. За второто поколение - от 2006 година, марката вдигна нивото с 5,2-литров атмосферен V10.

Audi S8 V10 на старо - струва ли си? (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #20
    Некакъв ( преди 3 години )
    Ауди се купува чисто ново и се кара до 5,6 години. След това се продава задължително, защото след това почват проблемите и са постоянно в бокса. Това е нещо като философия на Фолксваген. Печелят много от части.
  • #19
    анонимен ( преди 3 години )
    Това не е първото А8, но както и да е.
  • #18
    анонимен ( преди 3 години )
    Бягайте надалеч от туй. Първо, А8-ците по принцип имат проблеми в сервизите заради алуминиевата каросерия - изправяне, заваряване на алуминий в много от нашите сервизи са непозната територия. Второ - на двигател от ламборгини, частите му са ламборгини и цените са му ламборгини, на ауди по принцип частите са с ужасяващи цени, е, тези са по пет отгоре. Положителни страни - тежи по-малко от 12 цилиндров и не троши окачването два пъти годишно, надеждността като цяло е добра.
  • #17
    анонимен ( преди 3 години )
    Най-ми е смешно да чета как хора с някакви малолитражки, виждали v10 само по снимки в гугъл, обясняват как нямало как двигател от Ауди да отиде в Ламборгини, предполагам звашеш нещо което дори Ламборгини не знае ха ха ха, сигурно и баща си учиш как се правят деца ха ха.
  • #16
    анонимен ( преди 3 години )
    Пак некой германофил се е изтропал първо Вайпъра излиза преди Рам в 10 второ същият в10 го има в прототипа Ламборгини Cala много преди Ламбо да са под контрола на немските мошеници.Та тия глупости как ламбо ползва двигатели от Ауди които от 5 цилиндъра нагоре двигатели нямат си ги запази за увредените дойчфенове в хоремага.
  • #15
    до 15 ( преди 3 години )
    и ти много ги разбираш и големи новини каза.Покритието на цилиндъра( в случая с алусил) се нарича циментация, а пигментацията е оцветяване обикновено на кожата. Та въпросния алусил пада, ама не при всички и рядко на 50 хил. Най много страдат караните основно градско и/или с кофти горива. Разхода е ясен, че ще е голям, а маслото в скоростите е въпрос на поддръжка и ниското ниво е проблем за всяка авт.кутия.
  • #14
    анонимен ( преди 3 години )
    Сега ..да ви напиша малко история за тази кола..виждам че всички разбирате страшно много...колата е страхотна...има три недостатъка...1.над 50.000 пада пигментацията на цилиндрите...2.падне ли малко маслото в скоростите..става страшно.3 харчи страшно много..аз лично моита под 22/100 градско не см я свалял...надявам се съм бил полезен....иначе колата е уникална..много малко коли биха и били конглокенция...успех
  • #13
    До всички ( преди 3 години )
    Спрете с безсмисленото заяждане. Ако имате да кажете нещо по същество, го направете, а ако не, по-добре си замълчете. И аз имам своите предпочитания, но се считам за безпристрастен. Клоня към азиатските коли. Преди доста години карах такава А8, но с W12 двигател в продължение на години. Като цяло е много хубава кола, както и другите модели. Добра визия и управляемост, а също така и удобна. Нещата, които не ми харесват са ненадеждността и цените на ремонтите.
  • #12
    До 5 ( преди 3 години )
    блока на двигателят на вайпър е от пикап -додж рам и няма нищо общо нито с ламбо нито с ауди, освен че все са 10-цилиндрови.Модела е страхотен и за времето си беше топ, но поначало такава кола няма как да е изгодна сделка за всекидневно каране, предвид възрастта и разходите, нужни за да е в движение. Смисъл има да се вземе от фенщина в добро състояние за колекция.
  • #11
    До 11 ( преди 3 години )
    За борчето си прав. Ама също толкова безмислено е да се купува и пуска кола на 11-13 години. Освен проблеми, друго няма да получиш.
fallback
Последни