fallback

Mercedes подготвя комби C-Class за тежък терен

Всъдеходната модификация ще дебютира след месец

Германският производител Mercedes-Benz подготвя версия All-Terrain на комбито си C-Class, която ще трябва да се конкурира с Audi A4 Allroad. Всъдеходният модел ще дебютира на автосалона в Мюнхен през септември.

Това е вторият подобен автомобил на Mercedes след E-Class All-Terrain, като той също получава задвижване на четирите колела, увеличен пътен просвет и допълнителни защитни елементи по каросерията. Камуфлажът на заснетия прототип не може да прикрие пластмасовите удължители на калниците, както и допълнителната защита на праговете.

По-трудно се забелязват модификациите в задната част, но се очаква те да не различават от тези на всъдеходната E-Class. Бъдещият C-Class All-Terrain има ясно виждащ се по-голям просвет от стандартното комби, като се очаква то да получи и регулируемо въздушно окачване, което не се предлага при обикновения модел.

Системата за задвижване на четирите колела на Mercedes – 4MATIC, ще бъде стандартно монтирана на C-Class All-Terrain, за да подобри способностите му при придвижване по тежък терен. В нормалния условия тя ще изпраща мощността към задната ос, но ще може да разпределя по-голям въртящ момент към предните колела, ако се наложи.

Подобно на стандартния автомобил, всъдеходното комби C-Class ще се предлага само с 9-степенна автоматична скоростна кутия 9G-Tronic, а предстои да разберем дали гамата от двигатели ще бъде ограничена само до дизелови опции, какъвто е случаят с Е-Class All-Terrain.

Снимки: Auto Express

fallback
  • #10
    До 2 ( преди 3 години )
    Колега, тази C class вероятно ще бъде по-евтина от Аутбек.Иначе, да Субару е добра алтернатива, ако можеш да преглътбеш остарелите технологии, евтината пластмаса и 1мм-овата ламарина по купето.
  • #9
    Лично мнение ( преди 3 години )
    Лично за мен повдигнатите комбита са върха. Карам Пасат Олтрак от 5 години и мисля че този тип коли са идеални. Нормален разход, мноооого място и доста добри офроуд възможности. За ускорение скорост и стабилност със сигурност са по-добри от СУВ със същите коне и въртящ момент. Лично аз кола без турбо не бих си купил повече.
  • #8
    Nev ( преди 3 години )
    Tesla-та сигурно на ZF 8-степенен автоматик сигурно има...:)
  • #7
    До №3 и 6 ( преди 3 години )
    Пич, не разбирам какво общо имат офф роуд способностите на един автомобил, с показатели като ускорение от 0-100 км/ч? Може би в пуберския ти мозък това е определящо, но е време, да си изясниш малко приоритетите, които конструкторите имат при проектирането на определен клас автомобили! Колкото до СВТ-то на Субару, вземи с качи във ВРХ от 2016 г и на горе, със стоков 2.0 Л двигател и направи лаунч от място, и виж как ги прави до 100 км/ч за под 5.5 сек. със СВТ и после ела да ми разправяш!
  • #6
    анонимен ( преди 3 години )
    Смешньо CVT е умряло по дифолт и ясно колко ти разбира главата от автомобили щом му се кефиш, то с четене на каталози и клипове от тубата не става. Скуби ду бяха и там си останаха. Вземи се качи на някой 8 ст. ZF в нормален автомобил и пак ми обяснявай за тея изгнили японски скопци с 2,5 астматик и над 10 до 100 хааах
  • #5
    До №3 ( преди 3 години )
    Пич, първо Субару правят едни от най-добрите СВТ-та и въобще не са умрели, слагат в задния си джоб много от днешните автоматици на пазара! Второ, моторите са им също едни от най-добрите, и определено не си виждал дори Субару от последните генерации, съдейки по написаното от теб, пълен лаик, мъчещ се да изглежда компетентен, базирайки се на стара информация и каквото е научил/чул от съседа.Ако можеш да пишеш, потърси в Гугъл Subaru Outback Wilderness, има много срвнителни тестове за офф роуд.
  • #4
    анонимен ( преди 3 години )
    До 1 - Сiлно се съмнявам, да тръгнат да правят такива версии за кабриолет. Но не вярвам, че ще отпадне кабрио версията. Доста е успешна и е една от малко кабрио кили, която не те прави да мязаш на абсолютен ***. Може би на 2/3. Ама пак е по-добре.
  • #3
    анонимен ( преди 3 години )
    Субару с умрялото си CVT и калпави мотори не знам какви възможности има въобще и има защо да е по евтино. Стари лаври.
  • #2
    Nev ( преди 3 години )
    В този клас като съотношение цена/качество и наистина с някакви офф роуд способности има един автомобил без кон к уренция, и това е Субару Аутбек.Мерца ще е поне 2, може би 3 пъти по-скъп.
  • #1
    Sveto ( преди 3 години )
    А купе и кабрио ще има ли или и те отпадда
fallback
Последни