fallback

Haval показа новия си флагман

Принадлежащата на Great Wall марка пуска на пазара кросоувъра Shenshou

През пролетта на миналата година компанията Haval, която е част от концерна Great Wall, представи на автосалона в Шанхай концептуалния кросоувър XY, в чиято основа е новата платформа Lemon. Още тогава създателите на модела обещаха, че серийната му версия ще се превърне в технологичния флагман на марката.

Сега от Haval представиха официални снимки на серийния SUV и обявиха неговото името име. На вътрешния пазар той ще се продава като Shenshou, което от китайски може да се преведе като „Звяр“, а ако се съди по рекламните материали, името трябва да бъде препратка към драконитe.

Серийният Haval Shenshou почти напълно запазва дизайна на своя предшественик, като основната му особеност е купеобразният силует с поставени под предния капак светлини (при топ-версията на модела те преминават през цялата широчина). Матричните фарове се сливат с решетката на радиатора, а впечатление правят още прибиращите се дръжки на вратите, раздвоеният спойлер и декоративните елементи в ярки цветове.

Като габарити новият кросоувър на Haval с малко превъзхожда фейслифта на Hyundai Santa Fe, с който трябва да бъде сравняват. Дължината на „китаеца“ е 4780 мм, широчината – 1890 мм, височината – 1675 мм, а разстоянието между двете оси – 2800 мм.

Интериорът на модела не беше показан както при миналогодишната концепция, така и при серийния вариант. Очаква се в салона да бъде поставен виртуален приборен панел и мултимедийна система с огромен екран. Освен това, за кросоувъра е предвидена интелигентна система Coffee Intelligence, която представлява съвкупност от „облачни сервизи“ за настройки и управление на системите на автомобила.

Засега Haval Shenshou е сертифициран само с един мотор – 1,5-литров бензинов с турбо и 4 цилиндъра, развиващ 184 к.с. За концептуарния модел беше предвидена 7-степенна роботизирана скоростна кутия с два съединителя, която вероятно ще се поставя и на серийния SUV. На по-късен етап кросоувърът ще получи и хибриден агрегат Lemon DHT, в чиято основа е същия този мотор 1.5T.

Новият модел на Haval ще излезе на китайския пазар до края на годината, като ще бъде и най-скъпият кросоувър на марката. Сега тази роля изпълнява остарелият H7, чиито цени стартират от 22 000 щатски долара. От догодина моделът ще се продава и на други пазари, където вероятно ще получи и ново име.

Снимки: Great Wall

fallback
  • #8
    Венцислав Стойков ( преди 3 години )
    Е бива неграмотност, но това е пълно неуважение към читателите! Изтривам Ви от браузъра!
  • #7
    215 ( преди 3 години )
    Мицубиши Еклипс Кросс е същата работа.Нищо че е "японец".Продава се със само един бензинов мотор 1.6 163к.с.
  • #6
    Син ( преди 3 години )
    До # 5:Ъъъ......ко викаш,брат?
  • #5
    До5 ( преди 3 години )
    Да ве ти да видиш смяна на местата, на Кавала боша zf-a и borg warnera немски, а на немскитепремиуми китайски верно ли си вярваш или само щото си се пре еее ал с такъв кавал ги плещиш. Китайските. Klo з е ти кат им гледам сглобкота и резултатите отхкраштестовете да ми ги подаря не ща ги, а за 60 хил. си голямо з le ако си вземеш това, по добре да ги изпиеш и изядеш.
  • #4
    до 4 ( преди 3 години )
    То пък като си вземеш немско повечето чаркаля вътре не са направени в Китай и без това. А пък Хавала електрониката му е Бош, 4х4-то е Borg warner, единия им автомат е ZF. Та не е толкова китайски колкото изглежда. Е да Европейско и Японско ще по-добро то е ясно, но като сложиш цената и нещата се променят
  • #3
    анонимен ( преди 3 години )
    Хавалите доста прилично изглеждат. В Австралия са що годе популярни и в ревютата казват че си заслужават парите.
  • #2
    анонимен ( преди 3 години )
    Прилича на Хюндай. Иначе с матрични фарове, нещо което Хюндай-КИА не предлагат като екстра.
  • #1
    край ( преди 3 години )
    Добре де ама 1.5 двигател с четири бурии отзад...Направете това нещо хибрид с 250 к.с. и ще имате успех в Европа преди това няма как.
fallback
Последни