IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Британци посочиха най-чупливите 5-годишни автомобили

Експертите съветват тези 25 модела да бъдат избягвани при покупка

Абсолютни всички автомобили, независимо от марката и модела, се чупят в процеса на експлоатация. Въпросът е, колко често се случва това и колко силно удря ремонтът по джоба на собственика. Колкото по стара е колата, толкова по-чести стават посещенията в сервиза, но понякога се случва и нови автомобили да скъсат нервите на собственика си.


надеждност


Правейки избор в полза на един или друг модел, човек не бива да се опира само на характеристиките и външността. На преден план излиза друг основен фактор – надеждността, тъй като той може да ориентира клиента какви разходи ще направи по автомобила, който си е харесал. Затова се правят и класации за надеждност, като поредната е на изданието What Car.

В рамките на своето изследване експертите са разпитали 13 000 собственици на автомобили на възраст до 5 години. В списъка попадат 175 модела от 31 марки, като всички повреди по тях са разделени различни категории, сред които са климатик, акумулатор, каросерия, спирачки, двигател, изпускателна система, горивна система, скоростна кутия/съединител, спътникова навигация, окачване, интериор и др.


надеждност


Средната цена на ремонта, според собствениците, е около 200 евро. Максималната сума, която е платена за отстраняване на повредаq е 1800 евро, като това също е взето предвид при съставянето на класацията. Автомобилите с най-сложни и скъпи ремонти съответно са най-слабо надеждни, а тези, които се поправят бързо и евтино, получават високи оценки.

Изданието посочва общо 25 автомобила на възраст до 5 години, които трябва да бъдат избягвани заради проблеми с надеждността. Местата от 25-о до 11-о заемат: MG ZS EV (2019-) – 89,4%, Jaguar E-Pace (2017-) – 88,4%, Kia Picanto (2017- ) – 88,3%, BMW X6 (2014-2019) – 88,2%, Nissan X-Trail (2014-) – 87,6%, Opel Insignia Grand Sport (2017- ) – 87,4%, Mercedes C-Class (2014-) – 87,3%, Nissan Qashqai (2014-2021) – 87%, Jaguar XJ (2010-) – 86,6%, Ford S-Max (2015-) – 86,5%, Dacia Sandero (2013-2020) – 85,9%, Suzuki Ignis (2016 г.) – 85,9%, Tesla Model S (2014-) – 85,7%, Tesla Model S (2014-) – 85,7% и Volkswagen Golf Diesel (2013-2020) – 83,6%.

Топ 10 на най-чупливите автомобили според What Car (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #29
    12 rate up comment 13 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Ти къде си видял екологично чист немски барутник може би има предвид Ауди А6 и А8 с по над 400-500 г цо2 на км.Ами вуртсовите сажди диезелгейти и лъжливи софуерчета да не ги говорим.А френците още минават тестовете щото нямат нищо по-голямо от 4-ри цилиндъра и въпреки тях дори пак са клиенти на европейската проглокатура за завишени емисии как го постигат си остава тайна каква ще да е тази върхова инженерна некадърност
  • #28
    18 rate up comment 26 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Япончето мина на хибрид, защото не можа да постигне екологичен двигател без ток. Провали се в разработката на дизели, провали се в разработката на V6 и V8, които да покриват европейските стандарти. Високотехнологични дюзи, сложно запалване, изчистване на изгорели газове - япончето само ги гледа отстрани, кланя се и продава 20-годиши бензинки на американските латиноси.
  • #27
    24 rate up comment 14 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    На Тундра германеца няма аналог. Единствения им жалък пикaп на Фолцваген го спряха от производство заради това че е много хубав и сега Форд ще им прави пикап, но той беше по-малък от Тундра! Тойота Тундра е велик пикап,какъвто германец никога не е правил.
  • #26
    17 rate up comment 13 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Германчетата нали и матричните фарове ги поръчват от япобнски доставчици,да не мислиш че им ги прави Ханс с чyка и наковалнята както си правят еднодневките.
  • #25
    12 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Естествено ,че пикaп,носещ1,5 тона или 2 тона ще е с ресори,защото работата му е да товари. Щом е преценил японеца,че не му е нужно директно впръскване значи е екстра, Авенсис от 2003-та беше още с директно впръскване,а Лексус много преди това.
  • #24
    12 rate up comment 11 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Хибрида съчетава двигател по Аткинсън, ел,мотор,батерии, компютри и много електроника. А какво да му се счупи на немския премиум или на голф като трака един допотопен дизел в тях.
  • #23
    7 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    50% от продажбите в Европа на Тойота са хибриди.А хибридът е много по-сложна техника от бикновен двигател. Хибрида съче
  • #22
    14 rate up comment 18 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Какво им е сложното в Тойота? Гледах Тундра 2015г. С листови ресьори като на ГАЗ от втората световна война, двигателя без директно впръскване, като на москвич, едни ел.стъкла, климатик и радио, фаровете дори не бяха лед а халогенни крушки, какво да и се развали? Хибрида кое му е сложното? И колко хибрида е продара Тойота, скоро празнуваха 10 милиона продадени за 20г. Това са 5% от продажбите и.
  • #21
    6 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Матричните фарове като ги счупиш , ти поръчват нови по 5-600юро бройката и след час време са ремонтирани.
  • #20
    5 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    това със скъпите ремонти е подвеждащо , час работа във фиат го плащах около 40Е с ДДС , в опел - дето тогава все още бяха от същата група ми искаха 75Е