fallback

Как най-често лъжат в автосервиза?

Има начини да избегнете попадането в капана на недобросъвестни „майстори“

Много често собственици на автомобили се оплакват от това, че са били измамени в сервиза, в който са оставили своето превозно средство за ремонт. По правило, това се случва в малки работилници, където предлагат по-евтини услуги. Сервизите на официалните представители на съответните марки трудно биха направили подобно нещо, тъй като там контролът е на високо ниво, а и те самите нямат сметка да заблуждават клиентите си.

В малките сервизи обаче нещата не стоят така и посещението при тях крие своите рискове. Там могат да се възползват от липсата на технически познания у клиента и да го заблудят за състоянието на неговия автомобил, а също така и с ремонта, който трябва да бъде направен. Съответно, той ще трябва да плати по-висока цена, без да е имало нужда.

6 примера за измама в сервиза (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #22
    vesko_cherkezov ( преди 3 години )
    Не е вярно - поне там където сервизираха чисто новия ми автомобил . Заради кофти масла и отношение към него се наложи да се откажа от гаранцията . През голямото стъкло не виждаш какво правят , а за това че са работили разбираш по мръсните врати и волан . Безотговорност скрита зад реномирана марка . Ако малките автосервизи работят така , ще затворят много бързо .
  • #21
    анонимен ( преди 3 години )
    Най_важен е механика, че има такива дето ти се учат на колата, едно понаправят, три развалят. И после почва голямото ходене по мъките. Ако в сервиза не мамят, големите специализирани са за предпочитане, защото познават моделите, а също и специализиралите се майстори, без значение сервиза. Старите частни нормалните сервизи ги връщат, при гаранционен ремонт в официален, не.
  • #20
    Иван Митев ( преди 3 години )
    Някаква скрита реклама на големите сервизи.По въпроса с частите всеки според възможностите и трето тези с малките сервизи са дошли от големите сервизи понеже им е омръзнало да работят за без пари
  • #19
    Стефан ( преди 3 години )
    Тоя дето е писал тая статия или никога не е карал кола или никога не е ходил в ОТОРИЗИРАН СЕРВИЗ,. В големите сервизи правят най големите погроми и лъжи и от горе на всичко за една смяна на масло най дребно нещо взимат 3 пъти повече от всякаде!!! Човека който е писал според мен не е наясно изобщо или целенасочено заблуждава хората!!!
  • #18
    Свидетел ( преди 3 години )
    В големите сервизи е по зле от малките
  • #17
    v.valkov ( преди 3 години )
    Оооо в големите сервизи какво правят-бедна ви е фантазията
  • #16
    анонимен ( преди 3 години )
    тази статия е целенасочена срещу малките сервизи ( много грубо) от ваша страна
  • #15
    Бай Гошо ( преди 3 години )
    Официалните сервизи не извършват гаранционните ремонти безплатно, плаща ги производителя на когото са представител. Във всеки сервиз те питат дали си искаш старите части обратно, освен при гаранционните ремонти. Тогава производителя също иска да ги види. Не че няма измами но има много хора в този бранш, които си харесват работата и правят всичко възможно клиентите им да доволни. А какво ви е мнението за хората които искат да минат тънко с ремонта, дори с части втора употреба?
  • #14
    анонимен ( преди 3 години )
    Когато ти оправят колата и....жената по-добре да не гледаш.
  • #13
    Peko ( преди 3 години )
    Е как! Вчера отивам да видят климатика да го допълнят. Оня ми вика, луфт на компресора 300лв. После клякам да видя, никакъв луфт няма. Само за допълване.
fallback
Последни