fallback

Renault започна да излиза от дупката

Френската група отчете 1.42 милиона продажби за полугодието, най-голям e ръстът при Lada

Френската група Renault започва да излиза от дупката, в която се озова в последната година и половина, ако се съди по данните за продажбите през първото полугодие. В петък компанията обяви 18.7% ръст в доставките в сравнение със същия период на 2020 година и макар все още да е под резултатите си от 2019, тенденцията изглежда положителна.      Стратегията на Лука де Мео бе да намали разходите и броя на предлаганите модели, като наблегне на най-доходните. На 30 юли ще разберем доколко е успешна тя за момента        За шестте месеца групата е продала 1 422 600 автомобила. От тях 901 500 се падат на марката Renault, която отчита 18.5% ръст на годишна база. Продажбите на Dacia са 262 814 бройки, или с 24.5% повече от същия период на 2020. При Lada продажбите са 200 219 автомобила, или ръст от цели 51%.

През 2019 Renault бе втората най-продавана марка автомобил в Европа след Volkswagen. Кризата в алианса с Nissan, започнала със скандалното отстраняване на шефа Карлос Гон, обаче тласна продажбите надолу. През 2020, засегната едновременно от Covid и от драстично влошените финанси на Nissan, френската група обяви най-лошия финансов резултат в историята си - загуба от над 8 милиарда евро. Новият главен изпълнителен директор Лука де Мео обяви програма за съкращаване на разходите, за намаляване на броя на предлаганите модели и версии, и за акцент върху онези от тях, които носят най-добри печалби.      Новата Lada Niva Travel. Руският бранд има най-голям ръст в групата за първото полугодие на 2021       Още не е ясно доколко последната част от плана дава резултат, защото Renault ще обяви финансовите си показатели за полугодието на 30 юли. Но шефът по продажбите Фабрис Камболив намекна, че нещата вървят добре и че модели като хибридната версия на Clio се радват на добро търсене, което позволява на компанията да търси по-високите ценови сегменти.

fallback
  • #14
    анонимен ( преди 3 години )
    До 7,чул не до чул,бая си блял,защото Рено в големият процент са частници и държавата не иска да изпуска апетитната хапка от сигурен доход. За качеството четеш явно само немски класации и такива за автомобили ента употреба,макар,че и те доста промениха мнението си спрямо Рено в последните години към положителни впечатления и отзиви.
  • #13
    анонимен ( преди 3 години )
    До 4,върни паметта си назад преди едно 20+ години и ще разбереш и прозреш истината. Преди горе долу толкова време Рено с К.Госн спаси Нисан от фалита в който бяха изпаднали. Преди да пишеш се запознай с историята,когато тя ти липсва си дърво без корен,с две думи нищо.
  • #12
    анонимен ( преди 3 години )
    До 1 това за Шкода/проблем-това е превода на името и/ е за 1 година,а тук даднните са за 6 месеца.
  • #11
    кака Пена ( преди 3 години )
    чи то реното ако излезне от дупката ше омре вее! нъл е кола за мишоци ...
  • #10
    Пут кин ( преди 3 години )
    Ако не бяха *** на Нисан да дърпат Рено към дъното, франсетата нямаше да са толкова зле, сега след като се разделиха Рено пак дръпнаха нагоре.
  • #9
    Карач ( преди 3 години )
    Браво на Рено, добре, че бяха те та да издърпат Лада от блатото в което бяха. Те колхозниците без чужда помощ нищо немогат да свършат!
  • #8
    анонимен ( преди 3 години )
    А тойота как съществува дето са "производител номер 1 в света"
  • #7
    от коя дупка? ( преди 3 години )
    няма друга фирма на 9 млрд. евро загуби, на постоянни финансови животоподържащи системи от държавата, на последно място по качество и надеждност във всички класации и още да съществува! аферим ...
  • #6
    112 ( преди 3 години )
    Тая Лада има плъзгач на климатика. Мислех че това е отпаднало от преди 20 години поне.
  • #5
    смехории ( преди 3 години )
    жабарето лъжат а макарона маже, както винаги това е Рено!
fallback
Последни