fallback

Great Wall: До 4 години ще станем №1

Китайският производител инвестира 15,5 млрд. долара в нови технологии

През следващите от 3-4 години Great Wall Motor (GWM) ще се промени напълно, обявиха от китайската компания, като посочиха и конкретната си цел. А тя да изпреварят всички си конкуренти не само в Китай, но и на световните пазари.

За целта, Great Wall ще инвестира 15,5 млрд. долара в научно-изследователски проекти, чиято цел е създаването на нови технологии. Само след 2 години в тази област ще работят над 30 000 служители на компанията, като тяхната задача е постигане на пълно технологично производство.

„Единственият начин, по който китайските автомобилни производители, могат да изпреварят конкурентите, е през следващите няколко години да задминат техническите им достижения и да станат лидери в областта на технологиите и на интелигентите технологии. Подобна възможност се предоставя само веднъж и моментът е точно сега, така че трябва да се възползваме от това“, заяви президентът на GWM – Джак Вей.

Китайците са си поставили за цел, през 2025 година да продават по 4 млн. нови автомобила по цял свят. Компанията вече пусна на пазара няколко нови бранда, сред които са ORA – за електромобили, Tank - за всъдеходи и Wey – за премиум-модели, като не се изключва и появата на още марки за други класове.

Снимки: Motor

fallback
  • #9
    Чеги Набара ( преди 3 години )
    Конглокенция чети конглокенция,че както казах, не са само автомобилните фирми с всяка свера на производство е така, а цял свят им се кланя. Китай-Бандустан ЗАТВАРЯЙ
  • #8
    Чеги Набара ( преди 3 години )
    Не, той въпроса е друг, не говорим за обещанието или мечтите на китайците, в частност тези и като цяло действията на повечето фирми от Китай...! Крета си някаква фирмичка позната почти само у тях, нищо общо с размера и възможностите на западните фирми..., и хоп в един момент вадим 15,20,30 милярда за разработки и нови технологий и ставаме първи. КАК, ОТКЪДЕ, ей това си е нелоялна конглокенция, мижавки фирми налети с пари от държавата конглокенция на 100годишни западни фирми. Не са само тези
  • #7
    Ivancardiag ( преди 3 години )
    Е с тази кола на снимката направо са копирали модела МХ-30 на Мазда
  • #6
    FenIX ( преди 3 години )
    За ДВГ коли едва ли но при масово навлизане на Ел коли нищо чудно. Китайците са лидер при батериите а това си е основния компонент при тях. Освен това предимството при ДВГ на традиционните марки го няма при Ел колите. На практика освен Тесла другите стартират в тая област при много изравнени условия. То се вижда при сравнение на техническите им характеристики.
  • #5
    FenIX ( преди 3 години )
    За ДВГ коли едва ли но при масово навлизане на Ел коли нищо чудно. Китайците са лидер при батериите а това си е основния компонент при тях. Освен това предимството при ДВГ на традиционните марки го няма при Ел колите. На практика освен Тесла другите стартират в тая област при много изравнени условия. То се вижда при сравнение на техническите им характеристики.
  • #4
    Крум ( преди 3 години )
    Мисля, че предходния коментиращ няма и най-бегла представа за това какво и как се произвежда в момента от този китайски производител.
  • #3
    Крум ( преди 3 години )
    Мисля, че предходния коментира няма и най-бегла представа за това какво и как се произвежда в момента от този китайски производител.
  • #2
    анонимен ( преди 3 години )
    Това недоразумение, няма нещо общо със съвременната представа за автомобил! Ако не вярва някой, нека попита познат полицай, защото с някаква измислена поръчка ги набутаха в полицията и там реват с глас от тая марка!!
  • #1
    fdffdfd ( преди 3 години )
    Да изпълним петилетката за три години другари
fallback
Последни