fallback

Кои са най-надеждните модели на Mercedes-Benz

Тези автомобили са с огромен принос за отличното реноме на производителя от Щутгарт

През годините Mercedes-Benz си спечели репутацията на производител на солидни и надеждни автомобили. Германската марка стана №1 при луксозни модели през 2018 година, когато продаде 2,31 млн. коли по цял свят и оттогава е неизменно на тази позиция. Тя продължава да се разраства, като нейните модели са търсени както като нови, така и на пазара на употребявани автомобили.

През 2026 година Mercedes-Benz ще отбележи вековния си юбилей – компанията е създадена през 1926 година след обединението на фирмите Mercedes и Benz Patent-Motorwagen. За този период тя е произвела едни от най-забележителните и най-здрави автомобили в историята. Някои от тях обаче се отличават по своята надеждност и имат огромен принос за успехите на германския производител.         10 от най-надеждните модели на Mercedes-Benz (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #20
    До долния ( преди 3 години )
    Мой познат намерил кило ориз в 4-ия цилиндър на моторчето на новото си волво ХС90. Станало случайно когато опитал да вдигне над 180км/ч на магистралата и ориза се разпилял. Толкова за китайското волво!
  • #19
    анонимен ( преди 3 години )
    До пловдивчанинНа познат с чисто нова Е класа му се отлепи (да, залепен с лепило) "махагона" на вратата. На мойто 20 годишно волво декоративните лайсни не са мръднали. Отделно, тест драйв на чисто новата S класа- идва в балкан стар, клиенти искат да тестват- и тя се разваля и не иска да тръгне. Толкова с най- доброто от най- добрите
  • #18
    шекерлъци ( преди 3 години )
    "след обединението на фирмите Mercedes и Benz Patent-Motorwagen" - пък си мислихме, че е обединение на Бенц и Даймлер, а името Мерцедес е взето от това на дъщерята на приятел на Карл Бенц, Емил Йелинек ... ама пък какво знаем ние в сравнение с титана Пепи Шекера!?
  • #17
    анонимен ( преди 3 години )
    W 221,/сн.4/ което е S-500, е всъщност 388 коня, за CLS 350 с 272коня - тотална грешка, докато мотор М113 с 306 к.с. посочен в статията при Е класа е един от най-надежните правени от Мерцедес, същите са при CLS 500.
  • #16
    ..... ( преди 3 години )
    Абсолютно съм съгласен с Гешев.И аз познавам човек,който се изхвърли с един ЦЛС 219 и понеже му идва нагорно подръжката и сега му виси на трупчета.Знам и за много умници с БМВ,които карат с гуми на ***.Естествено не всички,но масовото мислене е такова.Мисли се за голямата работа с 20 годишния премиум,опъ"дян от 10 предишни собственика,някой от които от малцинствен произход,стоителни работници в Германия.Сори ама според мен не си баровец със кола на 20 години,пък било то и Ес класа!
  • #15
    Факт!-тически ... ( преди 3 години )
    увредените от системно ползване на рено, както винаги се възбуждат в статии за Мерцедес и почват да дрънкат врели-некипели! Като оня несретник долу, който явно пътува редовно във времето и купува W213, излязла през 2017г в далечната 2002г! После пък карал некъв измислен от него модел Мерцедес "Е класа 02" ...вероятно по аналогията на реното му WC 00!
  • #14
    анонимен ( преди 3 години )
    Мерца иска качествена поддръжка , един познат си взе Е-класа от германия на 35 хил км . Когато 170 000 км по-късно като му взеха почти 3500? за скоростната кутия и като го попитаха кога е сменял маслото на автоматика - отговорът бе "Маслото на кое?"
  • #13
    До 13 ( преди 3 години )
    Да прав си, сбърках модела. Става дума за E класа 02
  • #12
    До 11 ( преди 3 години )
    Поне научи модела на "личните" впечатления. W213 няма от 2002, явно си го купувал преди да се появи на пазара. Та на повечето разказвачи все са ви такива впечатленията тип ЕЖК, някой му разказали кво чул на баба злата шурея докато си бъркал в носа. Хората си ги купуват нови, карат си ги и хич не им дреме кво ще стане при 5 собственик 700 хил.км. по-късно.
  • #11
    анонимен ( преди 3 години )
    Преки впечатления от W213 220cdi купен нов 2002. Първите 5-6 години абсолютно никакви грижи, крушка не изгоря, даже чистачки не сме сменяли. После обаче започна разпада.. Интериор, ръжди, модули, окачване, скорости, дюзи, турбо.. всичко. Още я караме на 370хил, ама е мъка. То си е нормално де: planned obsolescence at its finest.
fallback
Последни