Покупката на нов автомобил не е лесна работа. Преди да изберат конкретен модел, бъдещите собственици дълго време изучават актуалните предложения на пазар, съветват се с приятели и експерти, а също така гледат и видеа с харесаните машини, като за това се използва най-вече YouTubе.
Интернет-изданието CarInsurance.ae използва специален алгоритъм, за да анализира търсенето и състави списък на автомобилите, който най-често са гледани в популярния интернет-канал. Изследването е продължило месец и засяга всички съществуващи автомобилни брандове. Получените данни са умножени по 12 и се е получила примерната цифра на гледанията за година.
Топ 10 на най-гледаните марки:
Lamborghini - 11,64 млн. Tesla - 9,91 млн. Ferrari - 4,6 млн. BMW - 3,36 млн. Audi - 1,93 млн. Bugatti - 1,75 млн. Porsche - 1,46 млн. Mini - 1,34 млн. Jaguar - 1,33 млн. Rolls-Royce - 1,24 млн.
Ако се гледа статистиката от позицията на моделите, то приоритети малко са се променили. В изследването са попаднали 532 модела на различни производители, като лидерът има огромна преднина пред останалите.
Топ 10 на най-гледаните модели:
Tesla Model 3 - 3,4 млн. Tesla Roadster - 1,8 млн. Toyota Supra - 1,7 млн. Honda Civic - 1,48 млн. Lamborghini Aventador - 1,46 млн. Mazda 3 - 1,39 млн. Audi R8 - 1,31 млн. BMW i8 - 1,3 млн. Tesla Model X - 1,26 млн. Tesla Model S - 1,02 млн.