IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Honda представи и новия хечбек Civic

За разлика от седана този модел ще се предлага и с механични скорости

Няколко месеца след премиерата на 11-ото поколение на седана Honda Civic японската компания представи и новия хечбек с 5 врати. Като цяло той е направен по същата рецепта, като за първи път ще се произвежда в САЩ, докато седанът се сглобява в Канада.


Honda Civic хечбек


Любопитното е, че от Honda определя тази модификация като „спортбек“ или купе с 4 врати. Японците се отказаха от стандартното купе с 2 врати, което отпада от гамата на модела, тъй като не се продава добре. Като размери хечбекът е с цели 12,4 см по-къс от седана, като това се дължи на задната част. Различна е и предната решетка на новата версия.

В същото време салонът е добре познат от седана. В базовия вариант той е със 7-инчови екрани на мултимедията и на приборния панел, докато при високите нива на оборудване те са с диагонали от 10,2 и 9 инча. В оборудването на модела влизат аудиосистема Bose с 12 високоговорителя и разширен пакет от системи за безопасност Honda Sensing.


Honda Civic хечбек


Японците позиционират хечбека като по-спортен модел от седана. Затова окачването и кормилното управление са настроени по-различен начин. Освен това, вариантът с 5 врати ще се предлага с 6-степенна механична скоростна кутия, която отсъства при представения преди няколко месеца модел.

Двигателите при двете версии са идентични – 2,0-литров атмосферен със 160 к.с. и 1,5-литров с турбо и мощност 183 к.с. Алтернативата на ръчните скорости е вариаторна трансмисия. Производството на модела ще стартира по-късно тази година, като предстоя да бъдат обявени и цените.

Още снимки на хечбека Civic - вижте в галерията:

Снимки: Honda

0 от 500
  • #6
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Купе трябва
  • #5
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    58 000 за най евтиното и бедно на оборудване 1.5 турбо с автомат и опция безжично зарядно за телефон за скромните 829 български лева!!! И се чудят после защо не им вървят продажбите....
  • #4
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Консервативен дизайн. Явно креативността и смелостта за промяна е през поколение.
  • #3
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Амиии ( преди 1 месец )
    Каква е тази Киа в дизайна на задницата.Почти едно към едно със Стингер.Уважавам Хонда - те се доказаха със собствен дизайн през годините - едни от малкото отличими и извън стандарта, но този модел за мен е стъпка назад в идентичността им.
  • #2
    11 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    По принцип сте прави за вариатора, но този на Хонда е сред добрите примери за сполучлив автомат. Иначе колата изглежда по-прилично от извратения досегашен модел :) Ако всичко е нормално това няма да е лош автомобил, но почти напълно непродаваем в Европа...Но на Хонда явно не им пука грам за европейския пазар, където от година на година стават все по-зле.
  • #1
    7 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Отзад е заприличала на кола. Ама тоя вариатор.... Защо бе хора?