IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Как се справи VW ID.4 с „Лосовия тест“?

Електрическият кросоувър имаше проблеми с изпитанието (ВИДЕО)

Екипът на испанското издание km.77 подложи поредния нов модел на „Лосов тест“. Това е изпитание, при което се имитира излизане на голямо животно на пътя. Автомобилът трябва да го заобиколи и да се върне в директорията си със скорост 77 км/ч.


VW ID.4 Лосов тест


Този път на тест беше подложен електрически кросоувър Volkswagen ID.4. Моделът със задвижване на задните колела, изграден по модулна архитектура MEB, е оборудван с електрически мотор с мощност 204 к.с. и батерия с 82 кВт/ч.

Още при първия опит експертите отчетоха сериозна намеса на системата за стабилизация (ESP). Електромобилът успя да се върне в коридора си със скорост 73 км/ч, но това беше и най-високата скорост. При следващия опит със 77 км/ч ID.4 не успя да се справи и удари няколко конуса.

Когато експертите решиха да увеличат скоростта, системата за стабилизация се включваше при всяка маневра. Резултатът беше, че кросоувърът показа свръхзавиване и не успяваше да влезе в коридора от конуси.

Снимка и видео: km.77

0 от 500
  • #19
    4 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Не знам защо си мислите, че всички производители трябва да настроят окачването и електрониката на колите си за този тест. Той не е обективен за цялостното поведение на автомобила във всяка възможна ситуация на пътя.
  • #18
    2 rate up comment 3 rate down comment
    До 14 ( преди 2 години )
    Хахахаха! Всички ли? Отвори си теста на Тесла Модел 3 и пак пиши! Даже го тестват с 88 км/ч като събаря само един конус там! Минава с 83 км/ч през теста!
  • #17
    6 rate up comment 2 rate down comment
    bg ( преди 2 години )
    Колата е с 400кг по-тежка от нормалното.Колкото и да е по-ниско центъра на тежестта това са 400кг, които ги мяташ в другата посока..няма как да се пребориш с физиката.Другото, което ме дразни на електричките е, че им слагат и о тесни гуми за да свалят разхода и съответно страда пътното поведение в завой и основно при спиране..4-5 метра отгоре могат да спасят или убият някого...Абе засега само за градско стават
  • #16
    7 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Проблема е не само задното предаване а и голямата маса. Когато такава голяма маса тръгне в една посока, трудно сменя рязко в друга, закони на физиката. Да вземат да тестват версията с 4Х4 и тогава ще разберем дали е от задното предаване или от голямата маса.
  • #15
    3 rate up comment 2 rate down comment
    МГ ( преди 2 години )
    Проблемът е в задното предаване, не в задвижването.
  • #14
    1 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Все пак е по- добре от флагмана на азиатците лексус, в безмисления тест. На нордшлайфе пък борсовата измама с форма на тесла дава времена на 250 коньови хотхечове.... и се изнизва с неофициални времена въпреки 600 ли там коня .
  • #13
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Цацар Гешев ( преди 2 години )
    Всички електромобили се представят зле на лосовия тест
  • #12
    4 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Жалка картинка, инжинерите му да си скъсат дипломите, уж по-нисък център на тежестта, а пък се издъни. До там води толкова електроника и технологии, колите сами ще се обръщат.
  • #11
    9 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Мдаа, справя се зле... Ако искате да видите съвършенството при този тест си отваряте нещо с Тойота или Лексъс и се късаш от смех....
  • #10
    8 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    на теста в АУТО МОТОР харчеше 19 kW/h на 100 км. Уж не е много, но го сравниха с Hyundai Kona, която харчела на същия тест 12.8 kW/h на 100 км.