fallback

Tesla Model S Plaid се оказа дори по-бърз от обявеното

Електрическият седан успя да вдигне 100 км/ч за 1,98 секунди, но има и уловка (ВИДЕО)

По време на премиерата на Tesla Model S Plaid американската компания заяви, че нейният електрически седан е първият сериен автомобил, който слиза под 2,0 секунди за ускорение от 0 до 100 км/ч. Посоченото от Илон Мъск време беше 1,98 секунди, като то беше прието със сериозно недоверие от повечето експерти.

Изданието MotorTrend беше първото, което официално тества модела и дори подобри обявеното постижение, като записа 1,98 секунди. Факт е обаче, че за изпитанието електрическият седан трябваше да изпълни определени, поставени от производителя.

Първо, от Tesla не позволиха на Motor Trend да използва собствено съоръжение и тестът трябваше да бъде проведен на пистата Famoso Raceway в Калифорния, където асфалтът е бил почистен и допълнително обработен преди изпитанието. След това, преди опита самата кола трябваше да бъде подготвена от инженерите на производителя. И накрая, за да постигне подобно време, колата беше оборудвана с режим Drag Strip, чиято подготовка отнема между 8 и 15 минути.

При този режим първо силно се натиска педала на спирачката, след това се дава газ докрай и се изчаква, тъй като през следващите няколко секунди предната част на колата се спуска. Когато на таблото се появи съобщение, че електромобилът е готов, се освобождава спирачката, а газта се държи натисната докрай.

От MotorTrend са категорични, че откъдето и да бъде погледнат, Tesla Model S Plaid е „зашеметяващ и впечатляващ“. И дори, ако превозното средство не е в състояние да постигне 0 до 100 км/ч за по-малко от 2 секунди без голяма предварителна подготовка, неговото представяне при ускорение ви оставя без думи.

Снимка и видео: MotorTrend

fallback
  • #17
    Не точно... ( преди 2 години )
    Статията е доста неадекватна:D първо не е от 0 до 100...даже от Тесла заявяват , че е 2.1 сек ,а от 0-60 mile е 1.99 според тях. Но това не е вярно, понеже ги прави от 6 до 60 mile заради roll out , което е мега нелепо...няма такова измерване...от 0-60 или от 0-100 има :D като махнеш roll outa от 0 до 100 в реални условия е .....2,4.....да.... Хахахаха
  • #16
    вуйчо ( преди 2 години )
    Е и?
  • #15
    TSLA ( преди 2 години )
    #8: на i8, e-Tron GT RS и SLS AMG E-CELL какво не им хареса? #17 и 18: Практикуваш "проекция". "Plaid не струва" всъщност означава: "него му е най-голям, ама не не струва поне аз съм майстор с пръстите."
  • #14
    До 17 ( преди 2 години )
    Това да плюеш по нещо, дето нито си го пипнал, нито си го опитал но смееш да го оценяваш е чиста доза хейтърство! Че и на всичкото отгоре, да си мислиш, че даваш някакво компетентно мнение!
  • #13
    анонимен ( преди 2 години )
    Виждал съм много про. сти и безмоз. ъчни, вдетинени фанатици. и и сектанти на определена марка коли, но такива слабоумн. ици, като тесларите не съм виждал. Другите поне, я седнал да се повози, я негов приятел има такава, я е карал, в повечето случаи има такава кола, или пък баща му има, хайде поне да се е снимал с такава кола, на която е върл фен. Но такова чудо, да не си пипнал поне скапания. те пластмаси на това недоразумение и да го защитаваш така, си е или наркомания, или друг тежък проблем
  • #12
    Цацар Гешев ( преди 2 години )
    Тесла чикибой. ците не разбират, че едно ускорение не е премиум. Хората които защитават кола, която виждат само по клипове, повече от родителите си, няма как да разберат това. Те могат само да пият бира със зрънчо на скованата маса от европалета пред блока и хем да се вайкат, колко е скапано всичко, но да се възхищават на кола която не са и виждали. И така всеки ден, докато не седнат сутринта в тролея с махмурлук и си чешат пишк. ите през скъсания джоб, мислейки си за Тесла. Лъскайте на снимки
  • #11
    Мхм ... ( преди 2 години )
    ще ускори 2-3 пъти и после айде на зарядното ели смяна направо на батерийката! Пък хаховците нека си хахват ...
  • #10
    RD ( преди 2 години )
    Ей, голям мерак Германия да фалира. Ама после ще си ядете ушите. И да, това да ти става лошо всеки път като дадеш газ не е премиум. То от десетилетия има коли, които ускоряват под 5 сек, па не виждам останалите да са фалирали. Това да не ви е лунапарк!
  • #9
    Б ( преди 2 години )
    До нумеро 9 Танас! Танасе ай стюга бе,верно ли.Ти си гений Танасе,не ти не си гений,ти си наследника на баба Ванга.Хвала на такива.
  • #8
    край ( преди 2 години )
    Тц. Това не е премиум. Премиум е да има кравешка кожа по диваните, да има махагонова дограма и да има много китайски таблети и светлинки навскякъде из купето. Масаж на седалките и подгряване на волана и ... пр. тъпни. Трябва да е правена от Хасан в Щудгарт или от Осман в Мюнхен. И дедо да е казал че са най-хубавите коли.Това не е премиум.
fallback
Последни