IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Honda пенсионира три модела наведнъж

Японците се отказват от Clarity, Legend и Odyssey

Компанията Honda ще спре производството на три от своите модели до края на годината. По информация на японското бизнес-издание Nikkei Asia, седаните Clarity и Legend, както и миниванът Odyssey ще бъдат изпратени в пенсия, като няма да получат наследници.


Honda Clarity


Със седана Clarity, който дебютира през 2015 година, компанията се опита да разработи две алтернативи на електрическото задвижване – хибридна и водородна. Електрическият вариант на модела беше спрян още през 2020 година заради слабо търсене, а сега ще го последват и другите два, като причината е същата.

Водородната версия на Clarity се предлага от Honda само на лизинг, тъй като цената му е доста висока – около 70 000 долара. За целия период на съществуване са продадени едва 1900 бройки от този вариант. Хибридът се търсеше малко по-добре, но компанията ще се лиши и от него.


Honda Legend


Настоящото поколение Honda Legend съществува от 2014 година, но и тя не се продава добре. Версията за САЩ, продавана под марката Acura, вече беше спряна, а сега ще я последва и оригиналният модел, от който през миналата година са продадени само 100 бройки.

Що се касае до минивана Odyssey, той е на пазара от 2013 година и вече претърпя два фейслифта. Моделът обаче загуби битката с конкурентите си от Toyota и в Honda решиха, че е време да напуснат сегмента.


Honda Odyssey


Любопитното е, че в САЩ се предлага напълно различна Honda Odyssey, която ще остане на пазара. Спирането на трите модела означава и затваряне на завода в Саяма (близо до Токио), като той ще бъде закрит до март 2022 година.

Снимки: Honda

0 от 500
  • #12
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Петко ( преди 1 месец )
    Следващите са Мазда.
  • #11
    2 rate up comment 0 rate down comment
    И.а. ( преди 1 месец )
    Очудих се защото в сащ Одисей е топа на топа.
  • #10
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Баба Меца Сан ( преди 1 месец )
    Абсолютно съм съгласен с #13 за фенската маса на немското автомобилостроене, която е наследство от 90те,когато мутрите само стари мерцедеси и беемвета караха и това беше идеала на ***.1.Ледженд са продадени малко защото е скъпа, не знам тука в БеГе дали я продават нова и колко са я купили нова.2.Одисей не само че се продава в Юесей ами и там се прави за там основно, квото има тука не е ново а е внос.3.Задавали ли сте си въпроса като си вземеш водороден автомобил къде ще го зареждаш? Ет ...
  • #9
    6 rate up comment 9 rate down comment
    Ами ( преди 1 месец )
    Закривай!
  • #8
    10 rate up comment 10 rate down comment
    Байове Соичиро и Кии ( преди 1 месец )
    Тук некви смешни апологети на немски легени се наблюдават, пробити, грозни и на светлинни години от нашето качество
  • #7
    10 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Пак грешка в превода и без проверка на изнесената информация.
  • #6
    13 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Всичко живо иска да се качи на "джиб". Това е реалността. Няма нищо общо с това, коя марка е. Нормално е като ти вървят SUV моделите да натиснеш там., Иначе не ги мислете повечето японци - те разцепват с качеството си на американският пазар
  • #5
    15 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    По отношение на свръхпечалби за сметка на потребителя, това е запазена марка на германските бараки, надценени трошки, това са свръхпечалби за сметка на потребителя, малки гаранции и т.н. Евтините интериори са запазена марка на германците - Голф8 е със спорно качество интериора, Пасат сравнен с Камри е като сглобяема количка от кофички за кисело мляко пластмаса евтиния. БМВ традиционно са с най-евтините и пластмасови интериори в премиум класа.
  • #4
    7 rate up comment 11 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    ПО отношение на ергономия - няма по-удобна кола от Лексус в луксозния премиум клас и Тойота в масовия, Тойота правят много удобни коли, но и Митсубиши правят чудесни коли и в момента с най-модерен и красив дизайн са Мицубиши! Киа/Хюндай също са удобни коли, Хонда също. Субару да не забравяме царя на горските терени, супер коли.
  • #3
    8 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Като стана въпрос за пътно поведение дъното са германските коли. Оня ден S class не можа да мине лосовия тест,а преди 20 години A class се преобърна по таван при рязък завой. И другата грозна германска табуретка CLA се провали на лосовия тест. По отношение на дизайна най-грозните коли са германските, особено грозните мерцедеси и донякъде бмв. Единствената красива германска кола е Ауди, Голф8 и Шкода Скала и Октавия,ама те са чешки хаха.