fallback

Tesla Model S счупи официалния рекорд на 1/4-миля

Топ-версията Plaid измина 402 метра за 9,247 секунди

Най-мощната версия на Tesla Model S - Plaid, постави световен рекорд на 402 метра (1/4-миля), като записа време от 9,247 секунди. На финала на отсечката електромобилът е развил 243 км/ч, съобщава изданието Electrek.

За сравнение, много по-скъпият и по-мощен Bugatti Chiron Sport успя да се справи с упражнението за 9,4 секунди, като скоростта му на финала беше по-висока - 254,3 км/ч. Само преди дни новата Rimac Nevera записа 8,6 секунди, но това постижение не е официално.

От Tesla твърдят, че Model S Plaid ускорява от 0 до 100 км/ч за 1,99 секунди и може да развие максимална скорост от 320 км/ч. Електрическият седан изминава около 624 км/ч с едно зареждане, а цените му започват от 120 000 долара.

Любопитното е, че тази версия на модела разполага със 7 места в салона. Разбира се, при пълно натоварване динамиката на електромобила е по-слаба.

Снимки: Electek

fallback
  • #22
    Гост ( преди 3 години )
    Какви опорки пак бълнуваш? Нали видяхме всички какво направи Тесла на Ринга - абсолютно нищо!!! Официалното време което е записвала е от порядъка на 9 минути, което го правят коли с по 200 к.с. от 80-те години с ДВГ. Та хайде ако обичаш само не ми говори за опорки, че след фиаското ти с акт 16 за блоковете, сега се чудиш какви измишльотини да пробутваш.
  • #21
    До 22 ( преди 3 години )
    А и е тестван също на няколко писти, също и на Ринга! Мислиш ли, че на Ринга има само едно ускорение? Не мислиш ли, че след всеки завой идва пълно ускорение? А и при всяко спиране, натоварва батерията, защото я зарежда с пълна мощност обратно, което също загрява батерията?
  • #20
    До 22 ( преди 3 години )
    Пич, Тайкан е изпробван 28 пъти ускорение, от 0 до 200 едно след друго без да даде ограничение на батерията! Мислиш ли, че Тесла не са направили това! Стига с опорки от преди няколко години, които сте чули от тук от там!
  • #19
    Гост ( преди 3 години )
    #21, ти недей се напъва сега да ми обясняваш неща, които никога не си виждал на живо. Да не мислиш, че като пишеш с различни никове, не те разпознавам кой си. Години наред тръбеше лъжи, че ЕС задължавал да се правят поне 10% от паркоместата да са зарядни, даже беше написал глупостта, че не давали акт 16 - хахахаха,.Сега пък щял да си зарежда колата с 20 панела по 380Wp.
  • #18
    Гост ( преди 3 години )
    #20, я пак? Ти видя ли времето то 3,2 секунди срещу уж рекорда от 9,3? И какво викаш, заставаш с миксера на старта само с 3% по-малко батерия, ама и с далеч по-слабо време, заради софтуерното ограничение след това, да не ти се запали батерийката.
  • #17
    до 10 ( преди 3 години )
    И ти си приказваш вятър. 20 панела по 380Wp стигат за над 100 км дневно каране. 120 киловатчаса? 700-800 км при средна градска скорост 30 къде и как точно ще ги минеш днеска, питам?
  • #16
    до 8 ( преди 3 години )
    Какво, какво? Знаеш ли колко хиляди долара е пускането на един top fuel драгстер на писта и колко време му е разглабянето и инспекцията на мотора след ВСЕКИ един старт? След старта "миксера" завърта и застава отново на стартовата линия само с 3% надолу, а ти му казваш - Ааа не, баце, другата седмица, че имаме да разтурим дpъгела!
  • #15
    до к.к. ( преди 3 години )
    Ако на бугатито му натиснеш газта до дупка, горивото му свършва за 4 минути - много по-бързо от на теслата. Айде стига вече с тия изсмукани от пръстите доводи.
  • #14
    Продължение на 15 ( преди 3 години )
    И това е постигнато с
  • #13
    До 16 ( преди 3 години )
    Разликата с Бугати е, че тази се купува за да се ползва, а Бугати за да стои в гаража като експонат!
fallback
Последни