IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Бъдещото BMW X8 се повреди на тестове

Хибридният всъдеход е самостоятелна разработка на М-подразделението на марката

Слуховете за появата на BMW X8 се носят от известно време, като очакванията бяха, че това ще бъде купеобразна версия на най-големия SUV на марката X7. По този начин баварците действаха до момента с X6, Х4 и X2, които се различават само на външен вид съответно от Х5, Х3 и Х1.


BMW X8M


Оказва се обаче, че тези твърдения не са верни, тъй като бъдещето X8, чиято премиера е планирана за 2023 година, ще бъде изцяло нов и различен модел. Вместо да представлява X7 в луксозна опаковка, това ще е първият SUV на марката, създаден изцяло от M-подразделението на BMW.

Две от предлаганите версии ще получат V6 двигатели, като базовата модификация - X8 M45e, ще разчита на хибридния агрегат на сегашното X5 45e. Топ-вариантите - X8 M50i, X8 M и X8 M iPerformance, на свой ред ще получат познатия 4,4-литров V8 с двойно турбо, като най-мощният ще разчита на допълнителен електромотор с 200 к.с. А това означава комбинирана мощност от около 750 к.с.


BMW X8M


Всичко това означава, че в BMW вместо отново да създадат ново M1 и да излязат на пазара на суперколите, ще заложат на първия си супервсъдеход, който в най-мощния си вариант няма да има конкуренция на пазара. Разположеният по-надолу в гамата X8 M пък ще се конкурира с Mercedes-AMG G 63 или Lamborghini Urus.

Според последните информации, не всичко около разработката на модела върви както трябва. През седмицата от BMW са изкарали два тестови прототипа X8 на "Нюрбургринг", като единият от тях се е повредил още в началото на изпитанията. Другият е направил две или три обиколка, но е трябвало да бъде спрян, за да се охлади.

Снимки: Autoevolution

0 от 500
  • #7
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    МНОГО МАЛКИ ТИЯ РЕШЕТКИ,МИСЛЕМ СЪМ,ЧЕ ДО 2023г ЩЕ БЪДАТ ПОНЕ ДО ЧИСТАЧКИТЕ
  • #6
    2 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    @Смех - хайде сега погледни световната статистика и прецени сам кой за сметка на йкого продава повече брой коли. И тук не става дума кой на коя марка е фен (ти вероятно караш БМВ, аз карам Лексус- т.е. и двамата сме пристрастни). Просто погледни и сравни голите числа на ородажбите в световен мащаб. Това казва всичко!
  • #5
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Пропов ( преди 2 години )
    Е за това премиума са скъпи. Минават сума тестове преди да ги изкарат в магазина. Тъпкани са с разни нововъведения и това всичко трябва да се изпита и напасне. Не е като Дачия, дето ползва системи и технологии от преди 10 и повече години. То кви ли технологии има в нея , ама пък вози дупето все пак хахаха
  • #4
    15 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Стига с тия V6... BMW никога не са имали такива двигатели...
  • #3
    2 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Искам да са такива квадратни решетките.
  • #2
    10 rate up comment 1 rate down comment
    112 ( преди 2 години )
    При разработката е нормално да се повреди, но след продажба вече е недопустимо.
  • #1
    4 rate up comment 1 rate down comment
    ??? ( преди 2 години )
    Наследник на M1 кога?