fallback

Audi представи нови версии на 5 модела

Пакетът Competition Plus ще се предлага за A4, A5, Q7 и Q8, а A1 получава допълнителна мощност

Компанията Audi обяви, че започва да предлага допълнителен пакет Competition Plus за четири от своите модели - A4, A5, Q7 и Q8, които са ниво на оборудване S Line. Едновременно с това най-малкият автомобил на марката - A1, получава двигател с увеличена мощност.

Обновяването започва от кросоувърите Q7 и Q8, моделна година 2022. Във версията си Competition Plus те получават по-спортен външен вид с черна решетка на радиатора, затъмнение емблеми и 21-цолови джанти (при Q8 като опция се предлагат 22-цолови). Кросоувърите ще бъдат оборудвани с червени спирачни апарати и с елементи от карбон както отвън, така и отвътре.

От компанията са планирали производството на достатъчно бройки от двата модела във вариантите Competition Plus. Засега е известно, че цените в Германия при Q4 стартират от 78 170 евро, а тези на Q8 - от 84 500 евро. Все още не ясно, на кои други пазари ще се предлагат.

Производителят обновява и версията A1 Sportback 40 TFSI, чийто двигател вече развива 204 к.с. и 320 Нм въртящ момент. Увеличението на мощността е само 7 к.с., като тази версия заедно с вариантите 30 TFSI и 35 TFSI ще получат допълнителен пакет S line. Той включва черна решетка на радиатора, потъмнение емблеми и лога, а също така покрив в цвят Mythos Black. Сред особеностите на новата версия са тонираните осветителни елементи и детайлите от платинено сиво в интериора.

Още два модела на Audi - A4 и A5, също ще получат пакет Competition Plus, като той се добавя към ниво на оборудване S line. Той включва матова решетка на радиатора, както и допълнителна защита на каросерията, а също така и спойлер от модела Audi S4.

Кръгчетата на емблемата на Audi на решетката на радиатора в стил Singleframe при новите версии ще бъдат черни. За седана A4 са предвидени 19-цолови джанти, LED-фарове, черни корпуси на огледала и светещи прагове. Същите опции са достъпни и за седана, но той е качен на 20-цолови джанти.

Двата обновени модели ще бъдат достъпни за поръчка в Германия през лятото, като цените на Audi A4 S line стартират от 38 250 евро, а с пакет S Line Competition Plus - от 45 400 евро. При A5 те са съответно 43 200 и 49 600 евро.

Още снимки на моделите на Audi с най-новите подобрения - вижте в галерията:

Снимки: Audi

fallback
  • #9
    анонимен ( преди 3 години )
    Разбрах, че ще има солени пакети за доста пари но не и увеличаване на мощност или нещо съшествено. Една боя и давай парите.
  • #8
    анонимен ( преди 3 години )
    На Аудито мотора е много напред върху предната ос или пред нея направо. Това осигурява доста място в краката на предните пътници но прави колата да се държи лошо в завои и затова ентусиастите, които искат автомобил с добро пътно поведение не харесват Ауди. Тоест ако искаш да ти е по-широко си купуваш ауди, ако искаш спортен автомобил, мерцедес или бмв. Няма как от Ауди да направят спортен автомобил ако ще и 1 милион коня да му сложат, остава си с компромиси
  • #7
    анонимен ( преди 3 години )
    Ауди може да почне да завива чак като го направят електрическо, защото няма как технически да закачат ел. моторите пред предната ос, колкото и да им се иска.
  • #6
    анонимен ( преди 3 години )
    Тея модифицирани Аудита със фирмени пилоти и специални гуми поставят рекорди на Нюрбургринг, за да заблудят такива "Разбирачи" като тебе. Като видиш как са му закачили дригателя на предната броня е ясно колко може да завива не е нужно дори да го караш, защото вярвам повече на законите на физиката, а не на маркетинг отдела на Ауди. Няма човек, който да търси управляемост в автомобила и да си е купил Ауди.
  • #5
    До №4 ( преди 3 години )
    "RSQ8 държи рекорда за най-бърза обиколка на нюрбургринг при СУВ моделите, така, че със сигурност завива много по-добре от това което караш"Аз пък съм сигурен, че има много други автомобили които завиват много по-добре от това което ти караш.
  • #4
    titia ( преди 3 години )
    a standarta kude ostava ?
  • #3
    none ( преди 3 години )
    A е станало на Q на двойна цена. 150К лв. за А4 с по-голям просвет. И пак говорим за старите им дизеларки и маслоядни бензинки. Като им гледам цената, в Европа притежаването на автомобил за хора живеещи в големи градове и не пътуващи много извън тях става все по-безсмислено. Аз лично смятам да си карам сегашните колите още доста дълго време, докато някое от двете събития: забрана на ДВГ в градовете или сериозно поевтиняване на електрически / водородни коли, не настъпи първо (т.е. поне до 2028).
  • #2
    анонимен ( преди 3 години )
    Говори се, че май са открили схемата със завоите. Иначе евала, претаканото зеле върви.
  • #1
    анонимен ( преди 3 години )
    Ще могат ли да завиват ?
fallback
Последни