Купувач остана потресен от качеството на руския микробус (ВИДЕО)
20.05.2021Час: 14:09Прочитания: 44743
Малко модели в историята на автомобила могат да се похвалят с дълголетието на УАЗ-452. Дебютирал за пръв път през 1965, той се произвежда от Уляновския автомобилен завод и до ден-днешен, 56 години по-късно (макар вече да се нарича УАЗ СГР). През тези десетилетия машината, наричана по народному "Буханка" (самун), се е доказала като непретенциозно и лесно за ремонт превозно средство.
Само че непретенциозността в последните години явно се простира и върху производствения процес, ако се съди по едно видео, което обиколи руските социални мрежи през последния месец. В него собственик на чисто нова "Буханка", производство 2021, с потрес установява, че подът на автомобила под килима всъщност представлява... дебело парче най-обикновен шпертплат. Материалът няма дори намек за хидроизолация и вероятно ще започне да гние при първото навлажняване. На всичкото отгоре в завода явно не са сколасали да го изрежат точно по размерите, затова отстрани е уплътнен с дървени летвички с най-разнообразни размери.
"И това е през третото хилядолетие в страната, която се кани да пуска в производство летящи автомобили", казва вбесеният собственик на машината.
Примери за крещящо нисък контрол върху качеството при УАЗ се появяват все по-често. Преди няколко години руски влогъри с потрес показаха току-що слязла от конвейра "Буханка" с катастрофално качество на сглобки и заварки, при която разсеян работник дори бе забравил един електрод да виси залепен на тавана - а след него бояджията съвестно го бе боядисал заедно с остатъка от купето.
Неотдавна компанията УАЗ обяви, че занапред основен технически и развоен партньор ще й бъде японската Isuzu.
Колко пари струва този УАЗ само да попитам? Хубаво се плюе и се обяснява колко е зле, но колко пари струва? Щото май за парите си и проходимостта си не е зле положението. Иначе верно си е праисторически.
#13
анонимен ( преди 3 години )
До 9,хубаво е преди да пишеш да отвориш продуктовата листа на УАЗ и да прочетеш нещо повече от тези съчинения които пишеш.Моделите на УАЗ са създадени за екстремни условия на голямата руска територия с различни климатични условия и температури от -50 до +50.За Патриота въобще не си прав и ако отвориш клип в ютуб или информация за модела ще се изненадаш от това което предлага. Джимнито също е застинало във времето и само с ретуш външно иначе е стара база е не е в класа на УАЗ.
#12
анонимен ( преди 3 години )
Няколко години карах един форд и като се износи гумата отдолу е дървения, така че незнам от какво се оплаква тоя
#11
анонимен ( преди 3 години )
Хахахахахахах !
#10
анонимен ( преди 3 години )
Колко хора са виждали какво се случва с металния под на автомобила при -35 ,Ами по ниска t.....
#9
анонимен ( преди 3 години )
Напълно манипулативен клип, както и "статия". Най-малкото защото в момента руски автомобили не могат да се внасят и продават в България. Разказ по картинка срещу заплащане от НПО-та.
#8
анонимен ( преди 3 години )
Преди 2 години ги гледах на страницата им и цената май беше около 13-14 хил ЛВ. така че няма какво да очаквате
#7
AAV ( преди 3 години )
УАЗ е един спрял във времето производител на ретро превозни средства. Дори плахият опит за нещо по-съвременно в лицето на модела Патриот е безнадеждно и морално остарял. Да, сериозната проходима техника обикновено е старата класика с рама, мостове и т.н. но това тук е прекалено голяма отживелица. Ето, например, Suzuki Jimny демонстрира как с относително класическа техника могат да се правят по-съвременни проходими автомобили, които печелят сърцата на феновете.
#6
Kick ( преди 3 години )
Клипа най вероятно е украински! За толкова пари, толкова!
#5
анонимен ( преди 3 години )
Пода на този модел е от ламарина,върху него е поставен този сандвич от дърво и някакъв порест материали върху него гумена покритие захванато със страници алуминиеви или нещо от този род,защото от клипа е видно как за да достигне го разглобява. И това ще просмучи влага ама ако я потопят до козирката тази УАЗК-а,а ще изгние шперплат ама след доста години.