IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Toyota не се отказва от двигателя с вътрешно горене

За японнците хибридите си остават основната опция за намаляване на вредните емисии

Много от автомобилните производители обявиха скорошен пълен отказ от двигателя с вътрешно горене в полза на електрическите силовия агрегат, но има и такива компании, които не споделят това мнение. Сред тях е и лидерът по продажби сред марките в световен мащаб Toyota.


Toyota Supra


Японската компанията не се отказва от прехода към електромобили, но ще заложи на по-консервативен и съответно по-продължителен преход. От Toyota обявиха, че за достигане на въглеродна неутралност важна роля ще продължат да играят хибридите - както стандартните, така и зареждащите се (PHEV), а също така и автомобилите с водородно задвижване.

Според американското представителство на марката, все още е много рано да се говори за отказ от двигателя с вътрешно горене. Разчетите на марката показват, че през 2030 година не повече от 15% от продажбите на Toyota в САЩ ще се падат на електромобили (BEV) и водородни модели (FCEV). В същото време компанията ще е електрифицирала 70% от продадените автомобили на Lexus и Toyota, което означава, че повечето от тях ще бъдат именно хибриди.


Toyota RAV4


В световен мащаб Toyota очаква след 9 години да продава около 8 млн. електрифицирани превозни средства, като не повече от тях 2 млн. от тях ще бъдат BEV и PHEV. А това означа, че в обозримо бъдеще компанията няма как да се лиши от двигателите с вътрешно горене, които ще продължат да играят основна роля в предлаганите от нея модели.

Снимки: Toyota

0 от 500
  • #13
    6 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    За електричките германците купуват батерии от японците - Санио,Панасоник или от корейците ЛГ. Други въпроси имаш ли?
  • #12
    6 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Нито има самоускоряващи коли Тойота,нито ежеседмични сервизни акции, които са безплатни иначе. Докато дефектите на германските еднодневки си ги плащат клиентите им. Четвърто Лексусите са с нормално тегло. Ако са леки защо са леки, ако са тежки защо са тежки. Ами винаги по-тежки коли са привили германците, с изклчение на най-новите им модели от Голф 7 насам. ЕЛЕКТРОМОБИЛИТЕ не са единствената висока технология, водородните хибриди и хибридите са много висока технология, а електричките германците
  • #11
    5 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    АМи ти си много заблуден ако мислиш,че висока технология е да направиш инфотей нмънт хахахахаха, всеки може да го направи, всяка фирма го поръчва от поддоставчик, примерно Панасоник и му задава параметри, в зависимост от класа на колата и ценовия диапазон. Второ, това да направиш бърза кола не я прави висока технология, Тойота има доста бързи хибриди като Рав4 плъг ин за около 8 сек., Камри също, Лексусите за по 7 сек, големите Лексуси за 5,5 сек. ТретоНито има самосукоряващи коли Тойота,нито ес
  • #10
    5 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    До 7: Хех, абе как става така че "нискотехнологичната" Тойота без електромобили покрива СО2 емисиите на ЕС, а пък "високотехнолохичните" ВАГ със сумати електромобили и плъгин хибриди ще плащат глоби че не ги покриват? Май разбиранията ти за "технологичност" не отговарят на реалността. Но, нищо - поне китайците ще са доволни че ще продават много и пре-скъпи батерии на германците, защото последните нямат никакъв шанс за оцеляване без тях.
  • #9
    9 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Дори само заради Ланд Крюзера и Хайлуксите Тойота няма да се откажат от двигателя.
  • #8
    9 rate up comment 7 rate down comment
    Do 7 ( преди 2 месеца )
    Тойота е технологичен лидер - тя е най-напред в технологиите- хибриди,водородни хибриди, както и стандартните двигатели ,които са с най-висока термична ефективност в света. Прав си за това,че Тойота иска да продължи да продава стандартни двигатели, обаче не знаеш защо! Тойота продава много коли в Африка и арабските страни, пък дори и САЩ,Канада,Русия. Там ел.коли няма да се ползват масово, заради условията,климата или икономически фактори. Тойота няма да се откаже от тези печалби. Но ще има е ел
  • #7
    4 rate up comment 7 rate down comment
    //// ( преди 2 месеца )
    Определено. Азия, Русия, Южна Америка са необятни пазари. Икономиките на много държави извън ЕС се развиват и Европа започва да изостава.
  • #6
    9 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Странно е, че още има хора, които не са разбрали, че Европа вече не е приоритетен пазар. Европа вече не е това, което беше допреди 10 години. Света отдавна върви напред без да се налага Европа да му дава наклон на.
  • #5
    6 rate up comment 12 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Тойотка се надява да обере нискобюджетния и нискотехнологичен пазар от другите производители, след като го напуснат. Надява се, че ще може да държи цените на хибридите по-ниски от на електромобилите, но сметките и са криви. Първи ще им го набият Тесла, после и другите производители. Към 2030 продажбите на Тойотка ще бъдат наполовина в най-добрия случай и ще имат славата на дори още по-изостанали и вмирисани изкопаеми, отколкото сега.
  • #4
    14 rate up comment 8 rate down comment
    Един друг ( преди 2 месеца )
    Браво на Тойота, наистина добра новина.Зелените екстремисти ще убият хората по света, за да " запазят" земята.