IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Mercedes-AMG C63 получава технологии от Формула 1

Новата задвижваща система ще прехвърля до 100% от мощността на всяка ос (ВИДЕО)

От доста време е известно, че новото поколение на Mercedes-AMG C63 ще получи хибридно задвижване. Компанията вече разкри, че моделът ще получи 2,0-литровия турбомотор с 4 цилиндъра от модела AMG 45S с допълнителна електрическа помощ. Сега бившият водещ на Top Gear - Рори Рийд, разкрива нови подробности за задвижването на модела.


Mercedes-AMG


Двигателят с вътрешно горене ще бъде с две турбини, но те няма да са обикновени, а електрически, като са взаимствани от болида на Mercedes-AMG във Формула 1. Това ще позволи развиването на 422 к.с., като към тях трябва да се добавят над 200 к.с. от допълнителната електрическа надстройка. Съвкупната мощност на задвижващата система ще бъде 640 к.с. (в режим Overboost), което ще позволи ускорение от 0 до 100 км/ч за 3,7 секунди.

Подобна хибридна система ще задвижва моделите Mercedes-AMG GT 4-Door, GT Coupe и E63, но там в нейната основа е V8 двигател, който ще предложи 804 к.с. и 1000 Нм въртящ момент. Ускорението от 0 до 100 км/ч ще отнема под 3 секунди.


Mercedes-AMG


Новите хибриди на Mercedes-AMG ще получат малка батерия с капацитет 6,1 кВт/ч, която тежи 89 кг. Задвижващата система ще позволи на двигателя и електромотора да изпращат до 100% от тягата към предните или задните колела, ако е необходимо. Ще има и режим "дрифт", при който се заключва предната ос.

Според Рийд, спортното подразделение ще предложи и две версии на бъдещия електрически седан EQC. Те ще се казват C43 и C53, като ще имат по два електромотора и ще ускоряват от 0 до 100 км/ч за по-малко от 4 секунди.



Снимки: Mercedes, видео: YouTube

0 от 500