fallback

Mercedes удължи и новата C-Class

В гамата на производителя се появи още една версия за Китай

Mercedes определено извърши сериозна офанзива на международното автомобилно изложение в Шанхай. И докато безспорно звездите на германската марка бяха електрическите EQS и EQB, както и фейслифтът на CLS, то от вниманието не убягна и презентацията на един типично "китайски" модел в гамата на производителя.

Става въпрос за новия Mercedes C-Class L, който, както подсказва името му, е удължена версия на компактната лимузина на марката. С тази машина, германците ще се изправят срещу също така удължените варианти на произвежданите за Китай BMW 3 Series и Audi A4. Подобни по-дълги версии на стандартни седани са доста търсени в Поднебесната империя, заради по-голямото пространство за пасажерите на задния ред.

Удължената колесна база и по-големите задни врати не са единствените неща, които отличават C-Class L от конвенционалния модел. На очи се набива класическият дизайн на предната решетка, както и наличието на орнамента с трилъчата звезда на капака на автомобила. Естествено, ще се предлага и вариант с по-модернистичният дизайн на германците, който също бе показан на салона в Шанхай.

От Mercedes не навлизат в подробности относно размера на новия модел, но местни медии твърдят, че колесната база на машината е 2954 мм или с 89 повече от тази на стандартния седан. Общата дължина достига до 4882 мм, което пък е увеличение с цели 131 мм. По-дългият модел се отличава и със стилизирана "L" емблема.

Интериорът е общо взето идентичен с този на глобалния C-Class и по-скоро с неговите върхови версии. Както вече знаете, от Mercedes ще предлагат компактния си модел  и с гигантските екрани на S-Class за някои пазари, като този в Китай със сигурност ще е сред тях. В по-ниските нива на оборудване ще са налични и по-компактни екрани.

По-сериозни промени в задната част на, интериора извън по-голямото място за краката при втория ред седалки, са по-луксозните задни кресла, които са разделени от по-широка опора за лакътя на пасажерите със стойки за чаши и USB портове. Интересното е, че този китайски вариант е с по-качествени материали за по-добра звукоизолация и по-комфортно окачване.

C-Class L се присъединява към и без това сериозната гама модели с увеличено междуосие на Mercedes в Китай, сред които са A-Class L (включително с "гореща" версия AMG A35), E-Class L и удължена версия на кросоувъра GLC.

Повече снимки на новия Mercedes-Benz C-Class L вижте в галерията:

fallback
  • #6
    анонимен ( преди 3 години )
    Климатичната система е разработена и се произвежда в България. Вижте видеото на 24 минута .https://***.youtube.com/watch?v=WJP5CVu8DyA&ab_channel=DizzyRidersMedia
  • #5
    анонимен ( преди 3 години )
    Комплекс. Компенсират ръста си (и дължината на един орган) с дълги коли
  • #4
    Вечният въпрос е ( преди 3 години )
    защо в тази нисичка и малогабаритна нация искат толкова много място за краката?!!?? Би било нормално в скандинавските държави да има такива варианти или Канада, а то при джуджетата... Аз с моите няма и 1.70 се събирам във всякакви малки коли, а тез пичове големи търсят
  • #3
    анонимен ( преди 3 години )
    Тия информации докато се возите с градския транспорт ли ги научавате, или ако добарате безплатен Wi-Fi тук там по спирките!?!
  • #2
    Striker ( преди 3 години )
    На Мегана, да. Ама тоя път на китайския. За по-евтино! :)
  • #1
    анонимен ( преди 3 години )
    Пак ли ще бъде на базата на Рено Меган ?
fallback
Последни