fallback

Ето го преобразения Ford Mondeo

Засега новият модел със 110-сантиметров екран ще се прави и продава само в Китай

След месеци на спекулации, слухове и шпионски снимки, Ford представи вероятния наследник на седана и комбито Mondeo (Fusion в Северна Америка). Наречен Ford Evos, новият модел донякъде повтаря концепцията на дебютиралия наскоро Citroen C5 X - семеен автомобил, представляващ смесица от комби и SUV.

Evos е първият модел на "Синия овал" който е основно разработен от китайския отделна марката. Кросоувърът ще се предлага под това название именно в Китай, като първоначално ще се произвежда само в заводите на джойнт-венчъра Changan Ford.

Новият кросоувър е с 5 врати, а предницата напомня за друг фокусиран към китайски пазар автомобил, който Ford лансира наскоро - SUV-моделa Equator. И е поредният модел на марката, предлагащ светлинна лента над решетката, правеща визуална връзка с двете дневни светлини. Налични са и изскачащи дръжки на вратите.

И докато от Ford описват страничния профил на машината като SUV-купе, то при по-внимателно заглеждане Evos би могъл да бъде оприличен също и на комби с повишен просвет от ранга на Subaru Outback, макар скосяването на покрива да е очевиден факт.

Що се отнася до интериора на новия Ford Evos, той е доста различен от настоящите дизайни на марката, като акцентира върху ултраширок комплекс от екрани с ширина 110 см. Това се получава от сливането на 12,3-инчовия дигитален инструментален панел с 4К-екрана на мултимедията с диагонал от цели 27 инча.

Дисплеите са разположени под масивно стъкло, което заема общо взето цялото табло, като инфо-развлекателната система използва изкуствен интелект за т. нар. "виртуален асистент". Все още няма никакви данни за двигателната гама и задвижването на новия модел.

Без да е потвърдено официално, очаква се именно Ford Evos да наследи Ford Mondeo и на европейския пазар, вероятно под добре познатото и утвърдено име. Дали клиентите на Стария континент ще трябва да разчитат на произведени в Китай автомобили или ще има местно европейско производство, предстои да разберем.

Повече снимки на Ford Evos вижте в галерията:

fallback
  • #6
    Анонимен ( преди 3 години )
    до 6проблемът на тея глезотийки не е, че са джендърски-първо струват пари, второ всичко което може, се прави в китай, трето колкото повече, толко повече се развалят - всичко струва париако взимаме 10 бона заплата - добре, ама на гол тумбак чифте пищови...
  • #5
    110см ( преди 3 години )
    Е какво от това. Аз да не си купувам кола заради телевизора ?Тия от джендър поколението съвсем изтрещяха.То не бяха навигаций, комп.игри, автономно паркиране а даже и шофиране ?!Добре де за какво ще си взимаш кола като не можеш да паркираш, шофираш и не знаеш как да стигнеш до Пловдив ?!Или по важно е да гледаш БТВ Lady отколкото да шофираш.....
  • #4
    анонимен ( преди 3 години )
    Бе момчета, вие сериозно ли мислите, че тоя екран няма опция за затъмняване?! Ако става въпрос и на мен не ми харесва залитането в тая посока, но не аз произвеждам автомобили!!
  • #3
    FF ( преди 3 години )
    Ужасно нещо,гей-м-конзола ,Мерцедес направи първата крачка с нищовписващи се електронни шарениии дисплей графични процесори ,егааа спрете тая *** бе.Часовници с стрелки са най-шикарния начин.Мерц и тях оакаха.. Кой ще шофира нощем с тоя шарен бардак.Ужасно грозно
  • #2
    //// ( преди 3 години )
    А на мен ми писна от тези дисплеи по цялото табло. Това вечер на дълъг път ще ти избоде очите. Искам аналогови уреди и няколко копчета за парното. Изчистено и семпло. А не 50 дисплея и какво ли още не!
  • #1
    анонимен ( преди 3 години )
    Стига с тези грозни, агресивни, електрически ***, бе - омръзнА ми. Как може това да се сравнява с елегантното им 4-то поколение, пък даже и с трето? :-(
fallback
Последни