fallback

Alfa Giulia Quadrifoglio изпревари BMW M3 и Mercedes-AMG C 63 S

Италианският спортен модел записа повече продажби в Европа от основните си конкуренти

Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio е най-продаваният спортен седан от среден клас в Европа, сочат данните на агенцията за проучване на автомобилните пазари JATO Dynamics. Така италианският модел най-после изпревари по един показател основните си конкуренти Mercedes-AMG C 63 S и BMW M3.

Самите цифри са сравнително ниски, но все пак показват, че най-мощният седан на Alfa Romeo се е заел с едно трудно предизвикателство, с което може и да се справи. Още повече, че авансът му пред конкурентите е доста голям за 2020 година - от Giulia Quadrifoglio са продадени 639 бройки, докато Mercedes-AMG C 63 S отчита 249 продажби, а BMW M3 - 70.

Трябва обаче да се отбележи и още нещо - баварският модел смени поколенията и на пазара вече е новото M3, което вероятно ще доведе и до промяна в съотношението на силите. Предстои и появата най-мощната версия на новата C-Class, която е разработена от AMG, но тя вероятно ще излезе догодина.

Положението при продажбите на премиум-седани със средни размери обаче е доста различно и в Alfa Romeo нямат поводи за гордост, тъй като Giulia се намира едва на 7-о място в класирането.

Продажби на премиум-седани от среден клас в Европа за 2020 година:

BMW 3-Series - 118 165 бройки (-3,0% в сравнение с 2019 година)

Tesla Model 3 - 86 213 (-9,3%)

Audi A4 - 77 077 (-25,3%)

Mercedes C-Class - 66 775 (-42,3%)

Volvo V60 - 50 320 (-14,3%)

Polestar 2 - 9758

Alfa Romeo Giulia - 7418 (-31,2%)

BMW 4 Series - 6888 (-61,8%)

Volvo S60 - 6728 (+7,4%)

Jaguar XE - 3730 (-52,9%)

fallback
  • #12
    анонимен ( преди 3 години )
    Аз си я купих бе. Какво сигурно? М3 ли?
  • #11
    анонимен ( преди 3 години )
    Всички и се радваме на алфата ама никой от нас не би си я купил :) Като ще даваш толкова пари ще заложиш на сигурното.
  • #10
    анонимен ( преди 3 години )
    Не е нужно да си "вътрешен", за да го забележиш тоя тренд за минимално добавяне на мощност и тлъсто надуване на цената при немците...
  • #9
    До 5 ( преди 3 години )
    Пич,твоят авер сигурно е доста"вътрешен" в BMW,щом знае какво щели да правят ако не е била Алфата,а?:))
  • #8
    Карам Джулия ( преди 3 години )
    Нямам нищо напротив Джулия да не е много популярна. Не искам да виждам като моята на всеки ъгъл.
  • #7
    анонимен ( преди 3 години )
    Тея продажби на третата серия са основно корпоративни сделки за огромни количества. В Европа рядко обикновените хора купуват такива коли.
  • #6
    Фен ( преди 3 години )
    Пиян рокер казва на жена си: Пусни ми диско, че да повърна. Но вече има и М3.
  • #5
    анонимен ( преди 3 години )
    Новото М3 обаче яко са го вдъхновили от Алфата. Откъм цветове, фарове и задница. Радвам се, че има конглокенция вече в тоя сегмент. Един приятел наскоро, фен на БМВ, си призна - ако не беше Алфата - наще щяха да си стоят на 1800 кг коли с 450 коня...
  • #4
    анонимен ( преди 3 години )
    Джулията е страхотна кола. Няма място за сравнение откъм чисто шофьорски качества с останалите. Тъжното е, че хората като влязат в шоурума и почват да питат за таблетите, дисплеите и джаджите вътре. И е трудно Джулията да се продава от тая гледна точка, защото е поне 10 години назад в сравнение с последната 3-та серия. Иначе третата серия е като Тойота на усещане. Абсолютно различна кола от славните БМВ-та от едно време.
  • #3
    анонимен ( преди 3 години )
    Новото М3 не се продаваше 2020 година и купувачите изчакваха новия модел 2021. Иначе алфата QV е добър спортен автомобил, направо неочаквано от алфа в предвид какви *** правеха 30години.
fallback
Последни