fallback

VW Touareg на старо - какво да очакваме?

Експертите съветват да се избягат машините с чип-тунинг

Touareg е първия кросоувър на Volkswagen, като той излезе през 2002 година, когато модата на подобни машини все още не беше настъпила. Въпреки първоначалните проблеми с надеждността, моделът ще оказа доста успешен.

Второто поколение на всъдехода се появи през 2010 година и също се наложи, като единственият му сериозен проблем беше висока цена. При това не само като нов, но и при употребяваните автомобили. Версията преди фейслифта достига до 25 000 евро, докато тази след 2014 година се предлага близо 2 пъти по-скъпо.

Експертите на руското издание "За Рульом" избраха да анализират слабите и силните страни именно на втората генерация на популярния германски всъдеход, който е сред най-привлекателните предложения на пазара на употребявани автомобили.

VW Touareg на старо - какво да очакваме (ГАЛЕРИЯ):

Снимки: Volkswagen

fallback
  • #4
    до 4 ( преди 3 години )
    каква пара е дюзата? другите как бяха като показатели, при мен на друга марка се оправиха с почистване и реглаж в спец. сервиз - към 700 лв. за 4бр.
  • #3
    sas ( преди 3 години )
    да добавя инфо от първо лице..3.0 дизел 2014 на 210 000км преди фейслифта, без особени забележки, но на 197 000к.м се наложи да сменя дюза...Явно наистина за толкова са изчислени или пък е от хубавата нафта...
  • #2
    анонимен ( преди 3 години )
    Да бе, и аз карам един на 2 милиона километра и никакви проблеми. Само му турям кокосово масло и всичко е шес!
  • #1
    анонимен ( преди 3 години )
    имаме служебен туарег 3 литра дизел на 486 321 км пред мен му е сега листа от обслужването вчера само езда, кой го хване и кара....редовна смяна на консумативите и дотук за 6 години НИКАКВИ проблеми !
fallback
Последни