fallback

Мъж чака година за ново Ferrari и го разби само след 6 часа

Струващото над 360 000 евро F8 Tributo не подлежи на възстановяване

С голямата мощност на автомобила идва и голямата отговорност - нещо, което собственикът на това чисто ново Ferrari F8 Tributo научи по трудния начин, след като катастрофира на германска магистрала.

Според информациите, на 13 март 43-годишният шофьор най-после е получил своята суперкола, която поръчал при повече от година. Само 6 часа по-късно той пътувал по магистрала A5, където загубил контрол върху управлението и катастрофирал.

От полицията съобщават, че колата на Ferrari е била с летни гуми, с които се е движила върху мокра настилка при това с несъобразена скорост. Автомобилът първо се удря в бетонна ограда край пътя, след това в микробус и накрая спира в мантинелата.

Шофьорът на италианската суперкола е невредим, но спътникът му е пострадал сериозно и е откаран в болница. Оттам съобщиха, че мъжът е в тежко състояние, но няма опасност за живота му. Предната част на автомобила е напълно унищожена, като явно не подлежи на ремонт и ще се наложи машината да бъде бракувана.

Под капака на струващото 360 000 евро Ferrari F8 Tributo е поставен 3,9-литров V8 мотор с 2 турбини, който развива 710 к.с. И явно тази мощност не е за всеки шофьор, особено ако той обича да дава повече газ.

Снимка: Polizei Hessen

fallback
  • #11
    анонимен ( преди 3 години )
    Това е малко по-често срещана новина от излизането на някое ново бмв, което изглежда като другите
  • #10
    анонимен ( преди 3 години )
    Голфаджия с Ферари. :))
  • #9
    анонимен ( преди 3 години )
    проблема при тези автомобили е в задкормилното устройство в съседната статия карат върху лед с 300
  • #8
    анонимен ( преди 3 години )
    Не са гумите виновни, а 700кс на задния мост и неопитност или незнание как се управлава такава кола / тяга.
  • #7
    Веско ( преди 3 години )
    "Предната част на автомобила е напълно унищожена, като явно не подлежи на ремонт" - Абе каква е тая разсипия? Я е пратете насам. Двигатела е зад седалките и за месец ще е като нова.
  • #6
    Веско ( преди 3 години )
    Объркаха ви главите с тези гуми, а всъщност са маркетингов ход. Просто трябва да се кара внимателно.
  • #5
    анонимен ( преди 3 години )
    От чакане е свършил преждевременно ...
  • #4
    анонимен ( преди 3 години )
    Това че сцеплението НАМАЛЯВА , не означава че ОТСЪСТВА. Аз лично съм минавал януари/февруари през австрия , германия с летни гуми и с НОРМАЛНО шофиране си спират на сухо и на мокро.
  • #3
    v-1 ( преди 3 години )
    Но каучука на летните гуми е предвиден за по-висока температура и има по добро сцепление при по-топло време. А както при температури под 4-5 градуса сцеплението на същите гуми се намалява, без значение с/без вода на пътя.
  • #2
    Перничанин ( преди 3 години )
    Да си беше зел гоуф, немаше да има пробуем.
fallback
Последни