fallback

Превключване от 5-а на 2-ра предавка завърши зле за Toyota GR Yaris

Двигателят на хот-хеча буквално "умря" на "Нюрбургринг" (ВИДЕО)

Новият Toyota GR Yaris е страхотен хот-хеч, който се предлага с механична скоростна кутия. Това зарадва много от феновете на този тип автомобили, въпреки че се оказа и сериозен проблем за един от тях - Робърт Мичъл, който се изявава като блогър в YouTube.

Мичъл работи в сервиза Apex Nurburg, разположен край едноименната писта и има сериозен опит на нея. По-рано този месец той излезе за няколко обиколки с новия GR Yaris, като при една от тях допусна сериозна грешка - при висока скорост превключи от пета на втора предавка, вместо на четвърта.

Блогърът разкрива, че веднага е осъзнал грешката си и щом е започнал да отпуска съединителя, я е коригирал. Той обаче не достатъчно бърз и оборотите на двигателя влизат далеч след червената линия.

Интересното е, че автомобилът не показва никакви проблеми и Мичъл навърта още 5 обиколки същия ден, като отбелязва, че колата се движи с пълната си мощност. На следващия ден той се връща на пистата и тогава двигателят буквално "умира".

Автомобилът е вкаран в сервиз, където механиците откриват, че в един от цилиндрите няма компресия. Предполага се, че е счупена кобилица, но дали е така, трябва да разбере местния дилър на Toyota. Проблемът в случая е, че представителите на марката все още не са получили сервизно ръководство за модела и ще се наложи да се чака.

Снимка и видео: YouTube

fallback
  • #21
    анонимен ( преди 3 години )
    Гледал съм негови видеа, защото е един от най-адекватните в тубата.Има над 6000 обиколки на ринга и грешката е станала в обиколка в която се е разсеял.За коментарите по-долу с ограничетел, да не говорят глупости защото това е автобил с ръчни скорости.Относно здравината на автобила още не е ясно. Иначе като поведение не случайно човек който има GT2 RS MR и M2 и М4 и Mclaren 675LT e взел и Ярис за ринг-а.
  • #20
    анонимен ( преди 3 години )
    Поредното заглавие в стил "ала-блиц" , в статията ясно е написано че не е отпуснал съединителя на 100% и че след това е въртял още обиколки.
  • #19
    PR ( преди 3 години )
    Човекът не работи в сервиза, а е собственик на фирма за коли под наем за Нюрбургринг. Сервизът е част от бизнеса му и сигурно прави по 10000 км на пистата годишно, но е редно разни чичаци да му обяснят колко слаб шофьор е.
  • #18
    Patanov ( преди 3 години )
    Това да не е същият, който караше след М2-ката от предната статия? Явно не издържа съвсем на темпото...
  • #17
    sam ( преди 3 години )
    левак кво да се прави.... добре че вместо 2ра не си е бръкнал в окото....
  • #16
    Механик ( преди 3 години )
    Значииии така се бях засилил ... бях на 5та и вече тъкмо ще излитам ... включвам на 'Ракетна' и се чу КРРРРРР - И как включи на "Ракетна".- Ами включих на "R" ...- Пич, това е задна ...- Е аз откъде да знам ....
  • #15
    сепуко харакири ( преди 3 години )
    Класика.Когато за първи път през седемдесетте тойота се пробва да продава коли в Германия, се случва, че масово гърмят мотори по аутобаните.Просто швабата се качва на новата тойота и я кара като истинска кола, дълго време с пълна газ.И биелите през блока.Та, тогава тойота изтегля всички коли от пазара обратно.Та, тогава разбрали, че има разлика да продаваш в Пакистан и Германия.Но както се пееше в една песен, любовта продължава.Толкова си могат.
  • #14
    анонимен ( преди 3 години )
    Един път със скорост 60 бях на 2 ра предавка и пуснах съединителя рязко. Усети се удар в стена. Минах към 20 хил км от ъози момент. Всичко изглежда наред.
  • #13
    Ако ( преди 3 години )
    Беше вкарал първа щеше да стане още по-хубаво.
  • #12
    Бай Соичиро ( преди 3 години )
    То на истинските коли има ограничител в червената зона ама напикаващите се пред бангиите от волфсбург, инголщат, мюнхен и щутгарт отде да знаят
fallback
Последни