fallback

На какво е способeн 18-годишен Mercedes-Benz E220 на магистрала?

Комбито с 4-цилиндров мотор се представя впечатляващо (ВИДЕО)

По магистралите често може да бъдат срещнати автомобили с висока мощност, които достигат невероятни скорости. Понякога обаче е по-важно и да можете да се насладите на пътуването, докато сте зад волана. Затова и екипът на TopSpeedGermany се насочи към 18-годишно комби Mercedes-Benz E-Class E220, което изпробва на участък от аутобан без ограничение на скоростта.

Този Mercedes-Benz E-Class Wagon от 2003 година има под капака си 2,2-литров турбодизел с 4 цилиндъра, развиващ 150 к.с. В наши дни подобни показатели вероятно ще се струват недостатъчни на много хора, но от заснетото видео се вижда, че подобна мощност е напълно достатъчна.

Без особени проблеми дизеловото комби успява да развие скорост от 204 км/ч, преди да влезе в трафик, който забавя значително скоростта му. След като лентата пред автомобила се "отпушва", водачът достига до 200 км/ч.

Любопитно е да се разбере, какво ли щеше да се случи, ако машината не беше забавена от трафика. Факт е обаче, че дори след 18 години употреба този двигател успява да достигне подобни показатели. Още повече, че той е проектиран не за производителност, а за по-нисък разход на гориво.

Снимка и видео: YouTube

fallback
  • #18
    анонимен ( преди 3 години )
    Конете са като парите. По-добре да имаш и да не ти трябват отколкото да ти трябват, а да не ти достигат.
  • #17
    анонимен ( преди 3 години )
    Шофирането на маломощна кола е като да правиш се-кс с фригидна жена! Като резултат - същото, само, че усещането е различно!!
  • #16
    анонимен ( преди 3 години )
    100 коня са напълно достатъчни за градско което е 99% от шофирането на повечето хора. Особено ако колата има къси предавки без проблем ще ускорява до 100км/ч за 8-9 секунди. А да не забравяме че в населено място ограничението е едва 50км/ч. Нищо че повечето хора не го спазват и редовно фучат в града с 80+.
  • #15
    анонимен ( преди 3 години )
    До 21 - джипа не е кола. Там си трябват кончета. Приятел с джип с носеща рама и раздатки с 190 коня дизел ускорява по бавно от лек автобил 120 коня пак дизел. И разхода му не пада под 9 нафта, а автомобила харчи наполовина.
  • #14
    До 18 ( преди 3 години )
    Ясно - ти си от тези дето изпреварват дори и да нямат никакъв аванс. Нищо де - статистиката у нас все трябва да се пълни.
  • #13
    анонимен ( преди 3 години )
    по една случайност ми се налага да карам 130 коня джип последната една година, тия глупости за 100 коня кола че била достатъчно мощна... някъде другаде просто. При съвременните автомобили цифрата за нормално каране извън града е между 200 и 300 коня, няма да изпадам в подробности защо
  • #12
    предния с това ( преди 3 години )
    "повече от 100 коня не са нужни" - хаха, тоя пак е излязъл от Бг мама!!
  • #11
    До състезатели ( преди 3 години )
    Повече от 100 коня не са нужни за обикновен автомобил! 100 коня в комбинация с подходяща скоростна кутия могат да предоставят достатъчно добро ускорение до ограничението от 140км/ч И без това всяка скорост над 100 км/ч си е опасна. Може да ви се струва смешно но това са фактите. Краш тестовете се правят със 64km/ч и знаете какво става с колите при тази скорост. А при 100км челно много рядко има оцелели в автомобила. При над 120км вече е сигурна смърт за всички пътници.
  • #10
    анонимен ( преди 3 години )
    Изпреварване на три тира движещи се със 80 км/ч може да е по-бързо с 400 коня само ако не ти пука за здравия разум и изпържиш колата до над 150 км/ч. Дали карането по двулентов път със 170 км/ч е добра идея оставям на вас. Ускорението от 80 до 120км/ч с 150 кс е максимум 2 секунди по-бавно от кола с 400 кс.
  • #9
    анонимен ( преди 3 години )
    До 9 същото каквото и с 800к.с. стоиш в колоната докато не се освободи достатъчно място за да направиш безопасна маневра както за себе си така и за околните. Срещал съм такива с по над 350++ к.с. и се чудя къде да им правя пътно като ми писне ще бъде барабар с всичките си коне и тъпата овча глава до там на мазало.
fallback
Последни